1

Onderwerp: Alle dames die kunnenen willen printen bij elkaar???

Is het een idee om alle dames die een foodprinter hebben

Volg je hart...want dat klopt!

2

Re: Alle dames die kunnenen willen printen bij elkaar???

Ik vind het een top idee :thumb:

3

Re: Alle dames die kunnenen willen printen bij elkaar???

Lijkt me erg handig!

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

4

Re: Alle dames die kunnenen willen printen bij elkaar???

Goed idee!
Misschien dat ze er dan een sticky van kunnen maken ofzo bij 'decoreren'

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

5

Re: Alle dames die kunnenen willen printen bij elkaar???

Hmm, ik weet het nog niet.
Ik denk er evn over & gooi het ff in de groep.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Re: Alle dames die kunnenen willen printen bij elkaar???

Marianne schreef:

Hmm, ik weet het nog niet.
Ik denk er evn over & gooi het ff in de groep.

Dan wachten we geduldig af, Marianne.

Volg je hart...want dat klopt!

7

Re: Alle dames die kunnenen willen printen bij elkaar???

is er al wat meer over bekend of dit er komt?
misschien wel makkelijk moet je niet zo zoeken als je iets geprint wilt hebben :)

groetjes nicole

8

Re: Alle dames die kunnenen willen printen bij elkaar???

We hebben het er wel over gehad, maar neigen naar niet.
Ten eerste worden stickies nauwelijks gelezen :S en ten tweede hoef je eigenlijk niet te zoeken want als je een oproepje doet in Tweede Kans, waar deze vragen terecht kunnen sinds een tijdje, wordt er vaak snel gereageerd door degene met foodprinter.

Het is daarnaast ook lastig om een scheiding te maken tussen commercieel en iemand die het als extra doet; de één doet het als bedrijf (al is het dan extra bij workshops of taarten), de ander doet het zomaar omdat ze zelf een printer heeft en het leuk vindt.

Dat laatste argument zal voor de print-zoekende forumleden niet zo belangrijk zijn, maar voor mij wel aangezien commerciële activiteiten niet gewenst zijn, maar dan op die manier weer wel. Dan blijf je met uitzonderingen zitten en dat vind ik erg onhandig.

Dus helaas, het zit er vooralsnog niet in.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

Re: Alle dames die kunnenen willen printen bij elkaar???

Ik (zonder foodprinter) zou gaan kijken wie dan het goedkoopste is, en jullie gaan dan tegen elkaar in concureren omdat natuuuurlijk iedereen voor mij wil printen, en dan zijn de rapen gaar!!
Met jullie foodprinters slaan jullie dan elkaar de hersens in, en schelden jullie elkaar verrot hier op het forum, en omdat het zoooveel haat en nijd geeft besluiten jullie allemaal je foodprinter aan mij te geven!
:D  :lol:  :D  :lol:  :D  :lol:  :D  :lol:  :D  :lol:

10

Re: Alle dames die kunnenen willen printen bij elkaar???

Marianne schreef:

We hebben het er wel over gehad, maar neigen naar niet.
Ten eerste worden stickies nauwelijks gelezen :S en ten tweede hoef je eigenlijk niet te zoeken want als je een oproepje doet in Tweede Kans, waar deze vragen terecht kunnen sinds een tijdje, wordt er vaak snel gereageerd door degene met foodprinter.

Het is daarnaast ook lastig om een scheiding te maken tussen commercieel en iemand die het als extra doet; de één doet het als bedrijf (al is het dan extra bij workshops of taarten), de ander doet het zomaar omdat ze zelf een printer heeft en het leuk vindt.

Dat laatste argument zal voor de print-zoekende forumleden niet zo belangrijk zijn, maar voor mij wel aangezien commerciële activiteiten niet gewenst zijn, maar dan op die manier weer wel. Dan blijf je met uitzonderingen zitten en dat vind ik erg onhandig.

Dus helaas, het zit er vooralsnog niet in.

oke is goed :thumb:  je hebt gelijk :Y

groetjes nicole