1

Onderwerp: Gitaar & boek

Ter inspiratie (op het subforum  :lol:  heb ik al zoveel leuke reactie gehad, dat ik niet eens meer wilde plaatsen, maar samen met de taart van dit weekend toch maar even doen).
Voor Fabian mocht ik 2 jaar geleden voor het eerst "bakken voor anderen". Nu dus al weer voor de 3e keer (alhoewel ik weer merkte, dat ik van 3d taarten niet blij word. Best tevreden over het eindresultaat maar tijdens het maken  :mad: )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JBQC3LOG.jpg

gevuld met citroenkwark/lemoncurd.

En voor een meisjestweeling mocht ik vorig jaar Little pony maken. Dit jaar wilde de meiden ieder een eigen taart voor 10 pers.
Op de ene taart graag een draak en een carsauto en op de andere hello kitty en een roze pony  :s . Daar kan ik dus echt niets mee: kies dan gewoon 1 onderwerp denk ik dan.
Toen maar voorgesteld om een kasteel met 2 verschillende helften te maken of een boek met 2 verschillende bladzijden. Voorbeeld van cake central meegestuurd en ja hoor, dat ging 'm worden. Omdat op dit voorbeeld een blz. van Nemo was, wilde Roos geen draak meer maar  "Nemo met zijn vader" en Sophie wilde Hello Kitty met een rode stippen jurk en een roze Little Pony.
Al met al een beetje druk en wat groot voor de bladzijden, maar de meiden waren er blij mee.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S6EXCG6X.jpg

linker helft gevuld met zwiters room en aardbeienvlaaivulling; rechter helft gevuld met witte choc.room en frambozen.

Om het verhaal compleet te maken: er moest nog een klein chocoladetaartje bij voor de niet-marspein liefhebbers (is bekleed met real chocolate)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XL4GOTE4.jpg

Groet, Jolanda

2

Re: Gitaar & boek

Vooral die laatste..............mooi door zijn eenvoud!

3

Super  :D  mooi !!!vooral die gitaar heel gaaf hoor

4

ohh , die gitaar mooiii !

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

5

Geweldig die gitaar!

wonderen bestaan ...

6 Laatst bewerkt door smarianne (15-02-2010 16:48)

oh oh oh wat een eisen voor het boek. Vind dat je er een pr8ig geheel van hebt gemaakt.
en wat ik al zei over de gitaar....als ie donkerrood was geweest had het zo de mijne kunnen zijn  ;)  Kan me helemaal indenken dat je eerst gefrustreerd was onder het maken maar super resultaarrrrt!

Super taarten weer Jolanda  :thumb:  De gitaar ziet er prachtig uit, en het boek dat heb je prima opgelost, met al die wensen die ze hadden. En het hartje jammie.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

8

2 prachtige taarten. Vooral die gitaar vind ik toch wel super gemaakt!! En die onderste....eenvoud siert!

9

Mooie taarten, en die gitaar is super!!! :Y

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

10

Jeetje die gitaar! Geweldig! Je ziet je frustraties tijdens het maken er niet aan af :)
Dat boek: Goed opgelost! pffff moeilijk hoor, zulke meiden :rolleyes:
Het onderste taartje is een schatje :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

11

Mooie taarten en de gitaar :thumb:

12

Wat een onwijs scheetig hartje!!
Pff je zal maar zon opdracht krijgen... heerlijk die lastige mini klantjes  ;)

13

goh, die gitaart is toch echt super gelukt!!! Heel mooi gedaan. En dat boek....druk idd maar errug gaaf!!

14

prachtige taarten weer..complimenten voor je gitaar..en dat boek vind ik zo vrolijk van kleur....mooi!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com