Onderwerp: Gitaar & boek
Ter inspiratie (op het subforum
heb ik al zoveel leuke reactie gehad, dat ik niet eens meer wilde plaatsen, maar samen met de taart van dit weekend toch maar even doen).
Voor Fabian mocht ik 2 jaar geleden voor het eerst "bakken voor anderen". Nu dus al weer voor de 3e keer (alhoewel ik weer merkte, dat ik van 3d taarten niet blij word. Best tevreden over het eindresultaat maar tijdens het maken
)

gevuld met citroenkwark/lemoncurd.
En voor een meisjestweeling mocht ik vorig jaar Little pony maken. Dit jaar wilde de meiden ieder een eigen taart voor 10 pers.
Op de ene taart graag een draak en een carsauto en op de andere hello kitty en een roze pony
. Daar kan ik dus echt niets mee: kies dan gewoon 1 onderwerp denk ik dan.
Toen maar voorgesteld om een kasteel met 2 verschillende helften te maken of een boek met 2 verschillende bladzijden. Voorbeeld van cake central meegestuurd en ja hoor, dat ging 'm worden. Omdat op dit voorbeeld een blz. van Nemo was, wilde Roos geen draak meer maar "Nemo met zijn vader" en Sophie wilde Hello Kitty met een rode stippen jurk en een roze Little Pony.
Al met al een beetje druk en wat groot voor de bladzijden, maar de meiden waren er blij mee.

linker helft gevuld met zwiters room en aardbeienvlaaivulling; rechter helft gevuld met witte choc.room en frambozen.
Om het verhaal compleet te maken: er moest nog een klein chocoladetaartje bij voor de niet-marspein liefhebbers (is bekleed met real chocolate)

mooi !!!vooral die gitaar heel gaaf hoor
Kan me helemaal indenken dat je eerst gefrustreerd was onder het maken maar super resultaarrrrt!
De gitaar ziet er prachtig uit, en het boek dat heb je prima opgelost, met al die wensen die ze hadden. En het hartje jammie.