Re: Ganesh's Blessing op kussenstapel
Wat mooi zeg en wat duur....
volgens mij ben je met easyjet nog goedkoper uit
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ganesh's Blessing op kussenstapel
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat mooi zeg en wat duur....
volgens mij ben je met easyjet nog goedkoper uit
Prachtig!!!!
Wow, ben er stil van . Super taart/topper
ik vind hem prachtig!!!! kussens eronder zijn echt geweldig zeg!! zou ik zo graag eens willen leren om die te maken ....
perfect volgens mij, geen spatje aan veranderen, wow
Whaaaaaauuuuuuwwwwwhhhhh!!!!!!! Even geen woorden voor!!!
Heb je ergens een how-to van die kussenstapel? Vraag me echt af of dat stabiel blijft met biscuit en een ''natte'' vulling of dat je echt stevige taart en botercreme moet gebruiken?
Echt super dit!
Wat een plaatje!!! En ik dacht dat de kussens van piepschuim waren! Dat vind ik eigenlijk al net zo knap als de topper zelf!
Jee wat issie mooi, heel fraai zoals je de kussens er nog onder gemaakt hebt!
Het is een topper die wel een heel mooi plaatsje in een vitrine verdient
Helemaal te gek, ik had ook graag deze workshop gedaan (maar 10 minuten van mijn huis) maar helaas kon ik niet.
Toch is het resultaat helemaal en de kussentjes, maken het helemaal af.
Heb je ergens een how-to van die kussenstapel? Vraag me echt af of dat stabiel blijft met biscuit en een ''natte'' vulling of dat je echt stevige taart en botercreme moet gebruiken?
Ik heb citroencake gebruikt omdat ik het even snel snel moest doen....er zou (zondag om 12.00 uur) een hobbyfotograaf langskomen om een fotoshoot te maken. Hij is bezig om een fotoserie te maken over mensen en hun hobby/passie en had gevraagd of hij ook eens bij mij mocht komen foto's maken. Vandaar dat ik extra baalde dat het alleen om de topper bleek te gaan tijdens de workshop, want dat betekende dat ik thuis alsnog de kussens moest maken. Hoopte namelijk tijdens de workshop nog tips te krijgen in verband met het bekleden, want de kussens zijn voor mij ook de eerste keer.
Maar goed nu het antwoord op jouw vraag....het kan ook met biscuit (zie de how to), maar dan zou ik wel stutten met dowels etc.
Ik heb omdat ik cake zonder vulling heb gebruikt niet hoeven stutten......de topper staat inmiddels weer veilig op een kast, en het bovenste kussen is inmiddels op.
Hier is een how to over kussens te vinden....
http://cakecentral.com/articles/121/how … illow-cake
Als je biscuit (en/of een taart met vulling) gebruikt i.p.v. cake dus eerst de taart invriezen voordat je hem in vorm gaat snijden.
Zo nu ga ik de computer afsluiten en naar mijn bedje toe.........ik was namelijk op de bank in slaap gevallen
Groetjes,
Annette
Wat geweldige kussen heb je voor de Ganesh gemaakt!! Ik was er ook op de cursus en had inderdaad ook op de cake gerekend. Het was er wel erg druk geweest, maar zo op die 2 kussen ziet die wel gewelidg uit. Jammer dat ik nu niet precies weet waar je zat? Groetjes Claudine
waaaaaaaaaaaaaaaaauw sprakeloos ben ik, wat knap zeg!
Heel erg gaaf gedaan!
wat een prachtige taart!!!! WOW een pronkstuk!!!!
Ooooohhhh echt super mooi!!!
Wow Anette dat je er nog helemaal kussens bij gemaakt hebt joh! Het ziet er super uit!!!
Super mooi geheel en ook helemaal af zo op het kussen.
En lekker geslapen?
Prachtig! Dit is echt een kunststukje!
Tjee die is wel erg gaaf en je kussentjes zijn erg leuk!
Wat ontzettend mooi! Echt 1 van de meest bijzondere taarten die ik hier ooit voorbij heb zien komen!
Annette, wat geweldig knap gemaakt. En super leuk zo op die twee kussentjes.
Lichtelijke jaloezie hier
Wat een kunstwerk zeg!! Echt super gaaf gemaakt en je kussens eronder ook prachtig
workshop of niet, hier valt mijn kin van op het bureaublad! Heeeel mooi!
Vind um super!! De kussentjes maken het inderdaad af!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ganesh's Blessing op kussenstapel