1

Onderwerp: Ganesh's Blessing op kussenstapel

Gisteren de workshop Ganesh's Blessing van Debbie Brown gedaan.
De workshop werd gegeven door de enige echte Debbie Brown ( leuk mens :Y ), en werd gegeven bij Planet Cake.
We (zo ongeveer alle cursisten) dachten een hele taart te gaan maken, maar het bleek alleen maar de topper te zijn.
Dus dat was toch wel wat raar.......In de mailing stond toch echt 'inclusief de cake'.
Hun reactie....dat is een algemeen verhaal dat voor alle workshops geldt en ze waren vergeten om dat stukje over de cake er uit te halen....
En bovendien hadden we alle tijd nodig voor de topper, en was gebleken dat er geen tijd meer zou zijn om ook nog een cake te bekleden/stapelen.
Ik hield er toch wel een raar gevoel aan over.

Maar inderdaad is het een heel werk zo'n topper, en wat zijn die handen en voeten moeilijk zeg.
s'Avonds dan toch maar zelf cake gebakken, en vanochtend de Kussentjes gesneden en bekleed. Staat toch veel leuker zo ;)
Nou daar komt ie dan......
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HR7FROUU.jpg
Ben er best behoorlijk trots op.
Oké de riem had meer goudverf nodig, maar de tijd en de verf was gister op, en vanmorgen ben ik hem vergeten een extra laagje te geven. Tsja...toch niet helemaal perfect dus. :lol:

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

2

Re: Ganesh's Blessing op kussenstapel

Oh hij is echt supermooi geworden!

Groetjes,

Judith

3

Maar wel heeel erg mooi!! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

4

Maar toch wel bijna perfect hoor, doet niet onder voor die in het boek!!

En die informatievoorziening van Planet Cake.... tja, die klopt wel vaker niet.... ze zullen het wel retedruk hebben...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Onwijs gaaf gemaakt!!!  :thumb:  :Y  :thumb:

6

jeetje dat is inderdaad wel een tegenvaller, want de cursus kost toch 135 euro of zoiets?! Ik heb nog zitten twijfelen.. maar ben blij dat ik niet geweest ben. Ondanks dat je topper er natuurlijk top uitziet ;)

7

Heel gaaf gemaakt!  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

8

heel mooi.

9 Laatst bewerkt door anita1990 (14-02-2010 17:15)

wow,ik ben echt onder de indruk!!! supermooi!!!
Is dat helemaal van fondant geboetseerd?

10

heel mooi gedaan....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

11

WOW wat een kunstwerk

12

Prachtig

Groetjes Gerlinde

13

Ik ben diep onder de indruk.. het is natuurlijk niet de eerste de beste, maar dat is diep in de buidel tasten. Ik vind het super dat je thuis nog de kussens hebt gemaakt. Ik vind hem werkelijk prachtig! Mag ik vragen in welk boek hij van haar staat?

14

Eefje81 Hij staat in Dream wedding cakes.
Hier een link naar de site van Debbie
http://www.debbiebrownscakes.co.uk/drea … /index.htm
Daar staan al haar boeken op en ook de foto's van alle taarten. ;)

groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

15

heel erg mooi gedaan.is echt een thema naar mijn hart.
ben er weg van.
heb je de ganesh helemaal van marsepijn gedaan of....

16

Mandy k ...... Ganesh is geheel van rolfondant (en in veel delen zit er ook tylose door voor de stevigheid), 1 bonk suiker dus  :lol:
Ook de bekleding van de kussens is rolfondant.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

Hi Anette,

Wat ben jij nog lekker bezig geweest gisteravond! Ik was gisteren ook bij de workshop en ondersteun je verhaal van de cake... maar had al het gevoel vooraf, na eerdere ervaringen met workshops van Debbie dat we dat niet zou den gaan redden, maar goed het stond wel zo in de workshop om schrijving en vond het verhaal erbij wel een beetje slap.... maar oged, ook zonder liepen we al bijna een uur uit! Ik was na een drukke taart week niet meer in beweging te krijgen voor de kussen dus plaats mijn Ganesh straks bij de rubriek kleine spul.

Wat was ze wel weer goed hé die Debbie! Ik vind er ook een schat!
Maar als de volgende keren de workshop bij Planetcake in R'dam 175 euro moeten kosten...dan ga ik er liever voor haar en anderen voor naar Engeland...

gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

18

was erg leuk gisteren maar ook ik hield er een raar gevoel aan over, zonder taart!
je topper is erg mooi geworden, zelf heb ik de voet niet helemaal naar mn zin gekregen! mooie kussens erbij gemaakt!

groetjes
lisette

19

ooo wat een prachtig geheel echt hoor met die kussentjes eronder is het af prachtig gedaan :thumb:

20

IK vind hem wel super  :thumb:

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

21

wauw wat mooi!!!

en wel vervelend van die slechte informatie.

groetjes José

22

Wauw, super zeg!! Wat een gedetailleerd boetseersel, echt heel knap gedaan. Heel mooi geheel zo op die kussentjes!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

23

Meid wat prachtig,Ganesh Blessing wat is dat mooi zeg lijkt wel porcelein en dan die kussens het lijken echte stoffen kussens super. :thumb:

groetjes van Ann

24

Gaaf!!!!!

Groetjes Elise

25

Nou het is dat je het zegt van die verf anders was het mij nooit opgevallen...... WOW wat is 'ie prachtig! :thumb:

Groetjes vanuit het Wassenaarse, Miranda
Piekeren lost de problemen van morgen niet op, maar ontneemt wel je kracht van vandaag...!