1

Onderwerp: OPROEP: verloren topics..

Met het zoeken in de cache van zoekmachines heb ik het eea aan belangrijke topics terug weten te halen.
Maar: ik weet niet wat jullie allemaal nog meer belangrijk vinden; graag in dit topic melden als je iets belangrijks mist, dan kijk ik of ik het via via terug kan vinden.

Wat stickies betreft: die vind ik zelf allemaal wel belangrijk ;) Degene die nu nog niet zijn gerepareerd, zijn helaas niet meer te vinden in een cache van een zoekmachine :nooo

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: OPROEP: verloren topics..

:( ik mis dat je niet je eigen berichten terug kan halen soms weet ik niet meer waar ik op gereageerd en een vraag gesteld hebt.of zie ik iets over het hoofd

Groetjes Marjon

3

Re: OPROEP: verloren topics..

Ik sluit me aan bij Marjon......toon je eigen berichten mag van mij terugkomen!

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

Re: OPROEP: verloren topics..

Dat staat in verschillende andere topics in "over de site" uitgelegd.

Dit topic graag alleen gebruiken voor het aangeven van verloren topics, anders moet ik op 10 plekken dezelfde vragen beantwoorden...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: OPROEP: verloren topics..

Dit geld ook voor mensen die iets in het allergieentopic iets hebben staan. Controleer even of je topic compleet is. Een aantal van jullie heb ik al gemaild met de vraag om je recept er weer op te zetten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Re: OPROEP: verloren topics..

van mij is dus alles weg  :(
Mag ik een paar oude taartjes showen in een topic?
bedoel, mocht iemand iets zoeken in de zoekmachine, is de mijne dus weg :D :D

(en verwacht geen inspiratie te zijn voor anderen, maar blijkt toch te gebeuren, errug leuk!!! :Y  )

als het niet mag prima hoor. maar vind het jammer dat al mijn taarten weg zijn.....

groetjes José

7

Re: OPROEP: verloren topics..

Tuurlijk mag dat josé :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Re: OPROEP: verloren topics..

thanks!!!!!

groetjes José

9

Re: OPROEP: verloren topics..

Marianne schreef:

Dat staat in verschillende andere topics in "over de site" uitgelegd.

Dit topic graag alleen gebruiken voor het aangeven van verloren topics, anders moet ik op 10 plekken dezelfde vragen beantwoorden...

sorry ik heb het inmiddels gevonden.
wat zijn jullie ook geweldig :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes Marjon