Re: hello kitty stapeltje, 4 hoog
prachtige kitty is het geworden, hoe krijg je in godsnaam zulke hoge kapsels???.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » hello kitty stapeltje, 4 hoog
prachtige kitty is het geworden, hoe krijg je in godsnaam zulke hoge kapsels???.
Wendy, je bent gek dat je weer zo'n prachtige taart hebt gemaakt ! Denk je ook een beetje aan jezelf want zo te horen is alles een "beetje"overbelast bij je !
Maar ik moet zeggen een prachtige taart en een geweldige foto ! Ik moet ook maar aan de rolgordijnen want het ziet er gelijk heel profi uit
Ik probeer het wel hoor, heb ook echt wel aan de rem getrokken alleen niet zo hard als zou moeten.
Toch gaat het met warmte packingen, insmeren, oefeningen en her er der een ibuprofennetje wel al wat beter.
De dokter had toen hij rust zei en ik grapte "wat is dat" wel meteen door dat ik mijn rem niet zo snel gebruik.
Kreeg meteen geen spierverslappers meer maar moest het met ibuprofen doen, anders voel ik het niet als ik te ver over de grens ga.
Verstandige arts wel.
Genoeg mix in je bakblik kiepen.
Ik bak de taarten in een 3 inc blik, en dan komen ze er meestal nog een cm bovenuit.
Dan 3x vullen en ze zijn een cm of 10.
Hoi Wen!
Ik vind hem ook super mooi geworden! Mag ik vragen hoe jij die hartjes hebt gemaakt die bovenop staan? En hoe heb je ze vastgemaakt? Met icing?En welke maat bakvormen heb je gebruikt? Is dat 7.5 verschil? Ik heb laatst 5 cm verschil gedaan en ik vind dat erg weinig... ik hou dan bijna geen ruimte over om te versieren...
Ik heb twee harten uitgestoken en er een lus ijzerdraad tussen geplakt. De zijkant beplakt met een roze randje fondant.
Dan hetzelfde met een maatje kleiner.
De ijzerdraadjes samen gedraaid en in een poisypick gestoken.
Wat maten betreft ben ik een groot voorstander van 3 a 4 inch ertussen. (7.5 tot 10 cm)
Dit keer wist ik dat ik niet veel ruimte tussen de lagen nodig had.
Dus zomaar gekozen voor maar 2 inch (5 cm) ertussen.
Vond het bij dit stapeltje wel leuk want dan leek hij in verhouding nog hoger.
Ook wilde ik 4 hoog zonder dat het een mega taart werd wat hoeveelheid stukjes betreft.
Heb dus gekozen voor 3,5,7 en 9 inch.
Kies je 3,6,9,12, dan heb je meteen zoveel taart.
Vind het een schat van een taart!! (maar wel rustig aan doen hoor.. )
Vind je achtergrond erg mooi zo.. slim gevonden met rolgordijntjes..
Ik wil toch wel graag die workshop doen bij kunstlicht bij simone.. ik heb nooit tijd om overdag de foto's te maken..
Wat een leuke frisse stapel.
Het is weer een plaatje
Hey Wen, bedankt voor je uitleg jij denkt in inches haha ik nog in cm's
maar op de achterkant van mijn bakpannen staan de inches dat gaat helemaal goed komen...
Trouwens heb jij die leuke schaapjesstapel hier niet op het forum geplaatst? Ik ben hem niet tegengekomen.....
Trouwens heb jij die leuke schaapjesstapel hier niet op het forum geplaatst?
Ik ben hem niet tegengekomen.....
Neee, die mag nog even niet online gevonden worden, moet eerst het cc magazine uit zijn.
Wat een plaatje, deze taart! Heel mooi!!
(ennuhhh nu heb je een action in de buurt he?)
Wow, wat een supertaart!
Wat een prachtige, schattige Kittystapel!
Beterschap gewenst voor jou!
Wauw zo als altijd ....TOP.... en zeker weten dat je metekindje deze liever ziet dan zo'n bakkerstaart
en ik wens je nog van harte beterschap
Hoop dat het inmiddels beter met je gaat!
Superleuk taartje weer!!!
Ja hoor...ze doet het weer.... ...alweer zo'n prachtige taartcreatie.
Oh en natuurlijk beterschap!
Groetjes,
Annette
Ooooh geweldige taart!!!!!
Heel lief, een super leuke taart!
Wat een snoezige mooie lieve taart!!!
Doe je nu weer een beetje rusig aan??
Tja wederom een prachtige taart. En dat met een ontsteking. Ik krijg het niet eens voormekaar zonder ontsteking . Maar voorzichtig aan en sterkte ermee
Geweldig mooi wendy!
Veel beterschap met je schouder
Hoi Wendy,
de taart is in 1 woord geweldig!
Maar ik wist niet dat je fondant in de magnetron zachter kreeg.
Dat is weer een goeie tip om mee te nemen, want ik heb vandaag mijn eerste taartje gemaakt en ik had witte fondant, die zo hard was. Dat ik hem uit woede bijna tegen de muur wilde smijten. En hij kwam nieuw uit de verpakking
Zo als altijd weet super! Heel lief met die kleurtjes en het subtiele beetje goud!
Beterschap en zorg goed voor jezelf! Als het chronisch wordt ben je verder van huis!!!
Groetjes, José
Mariska1984 schreef:Trouwens heb jij die leuke schaapjesstapel hier niet op het forum geplaatst?
Ik ben hem niet tegengekomen.....
Neee, die mag nog even niet online gevonden worden, moet eerst het cc magazine uit zijn.
![]()
ohh oooops haha ik heb het bijna verklapt hahaha. Nou hoe lang moet ik dan nog wachten haha
Superstapel zeg, prachtig gewoon,
Beterschap met je schouder,ik neem aan dat de workshop dinsdag voor de assepoesterjurk wel doorgaat. We hebben er zo een zin in.
Tot morgen.
Groetjes Bianca (en Sandra)
En dit doet ze dan met 1 hand.... zucht..... al had ik 8 handen, dan krijg ik nog niet zo'n strakke taart!
Wat een beauty weer!
Maarre ff serieus... denk je wel aan jezelf? Schouderontsteking kan echt hardnekkig zijn.... Beterschap!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » hello kitty stapeltje, 4 hoog