Onderwerp: Eerste keer cupcakes maken..
Helemaal nieuw hier op het forum en ook met het cupcakes bakken.
Nou ja, cakejes vaak genoeg gemaakt, maar met het versieren heb ik nog geen ervaring..
Nu wil ik het voor een eerste keer niet te moeilijk maken, dus wil ik vooral van die toefjes op de cakejes maken in verschillende kleurtjes en smaakjes (heb dus kleur en smaakstof gemaakt). Klopt het nou dat deze van botercrème worden gemaakt? Want ik lees daar ook weer verschillende dingen over..
Verder zag ik, op deze site bij recepten, een banketbakkersroom botercrème recept staan. Nu kon ik geen banketbakkersroompoeder (woord voor galgje?) vinden, maar wel custard.. Het ziet er ook geel uit, is dit nou hetzelfde of toch niet helemaal? Anders ga ik dat nog even bij de sligro halen, want daar heb ik het wel zien.
Ook zag ik een pot 'marshmallow fluff' staan > http://www.countryliving.com/cm/country … 406-de.jpg
En het zag er zo lekker uit dat ik het niet kon laten staan, maar.. Is dit nou ook iets om je cakejes mee te besmeren / toefjes mee op te spuiten of is dat neit zo'n goed plan?
Ja nog helemaal nieuw, dus weinig kennis.. Hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt!