151

Re: Nieuwe forum software is online!

Er zijn vandaag weer een groot aantal aanpassingen gedaan, de belangrijkste zijn
de uitlijningen bij Nieuwe berichten Actieve onderwerpen Onbeantwoorde onderwerpen
Paginanummering zowel boven als onder
Actieve pagina een andere kleur
Naam zichtbaar in Internet Explorer :D
Smileys naast elkaar in IE

Dit geld voor iedereen: Je naam staat voortaan onder je avatar!

Natuurlijk kunnen er nog steeds fouten inzitten, deze vernemen wij dan ook graag.

QuattroNet, bureau voor grafische vormgeving, webdevelopment, online software en zichtbare zoekmachine optimalisatie. (Werkt op dit moment aan de nieuwe versie van www.deleukstetaarten.nl)

152 Laatst bewerkt door jojade (12-02-2010 23:44)

Ik heb nog geen namen in IE8 :nooo

haha hieperdepiep nu wel

153 Laatst bewerkt door Freya (12-02-2010 23:45)

Wow, dat is snel! Goed werk zeg.

Ik las dat de zoekfunctie nog niet alle berichten pakt. Kan het dan wel kloppen dat ik een topic met het ene zoekwoord niet vind en met het andere wel?
Heb net even een steekproefje gedaan en gezocht op een eigen taart van me in de parade. Met 2 zoekwoorden waarmee ik hem voorheen vond, kreeg ik geen hits, met een ander zoekwoord (een veel onlogischer zoekterm) ineens wel.

154

Kan je wel zoeken op plaatsnaam of op website? Eerder kon je bij gebruikerslijst ook selecteren op plaatsnaam en op website. Nou kan dat niet meer> of kijk ik niet goed. Zou zo jammer zijn, want was zo handig als je een freubeldag organiseert dat je dan op plaatsnaam kan zoeken en die leden een email kan sturen....
groetjes marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

155

OHHH Wauw...

Het is weer "vertrouwd" ik herken de boel nu weer!!!
Thnx.. dit is perfect! ( op wat (3000+) zoek geraakte berichten na  :lol: )

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

156

Marianne schreef:

Maar Pooh en Nath missen hun blauw ook, dus wie weet..... O-)

Ah toooooeeeee, dan kom ik een keertje ècht je vloertje dweilen :+

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

157

Mooi geworden hoor!  :thumb:
Net viel me alleen op dat de balkjes reacties en bekeken omgedraaid lijken te staan. Dus het aantal reacties bij aantal keer bekeken.
Ik hoop niet dat dit al eerder is verteld, ik internet nu met mijn telefoon en dan is alles toch wat onduidelijker.

158

We hebben zojuist best een grote upgrade uitgevoerd waardoor de meeste problemen zijn opgelost. Wanneer dit niet het geval is adviseren wij dit:

- Verwijder / leeg cache
- Verwijder / leeg geschiedenis
- Toets Ctrl + F5

QuattroNet, bureau voor grafische vormgeving, webdevelopment, online software en zichtbare zoekmachine optimalisatie. (Werkt op dit moment aan de nieuwe versie van www.deleukstetaarten.nl)

159

QuattroNet schreef:

Er zijn vandaag weer een groot aantal aanpassingen gedaan, de belangrijkste zijn
de uitlijningen bij Nieuwe berichten Actieve onderwerpen Onbeantwoorde onderwerpen
Paginanummering zowel boven als onder
Actieve pagina een andere kleur
Naam zichtbaar in Internet Explorer :D
Smileys naast elkaar in IE

Dit geld voor iedereen: Je naam staat voortaan onder je avatar!

Natuurlijk kunnen er nog steeds fouten inzitten, deze vernemen wij dan ook graag.

Ja bij mij werkt alles wat hier boven staat nu weer. Helemaal top  :thumb:

160

etmc schreef:

ziet er leuk uit maar t is allemaal zo groot...

Daar ben ik het helemaal mee eens! Vind het een beetje onoverzichtelijk omdat er zoveel "leeg vlak" in mijn scherm is. Vond die korte regeltjes vlak onder elkaar toch duidelijker .

Ik vind het ook een beetje jammer dat de naam van degene die een topic starts, ONDER de naam van het topic komt te staan. Als ik weinig tijd heb, wil ik nog wel eens gauw kijken of bepaalde mensen (waarvan ik de taartjes altijd graag bekijk) nog iets gepost hebben. Nu kan ik dat niet meer in 1 oogopslag zien.

Maar genoeg geklaagd, ik vind het er verder allemaal erg professioneel uitzien! Alleen even wennen, dus...

:o

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

161

Het ziet er super uit!!!!!!

Groetjes Elise

162

Ik mis mijn *) smilie........

En bij mij staat het berichtje dat je bericht wordt geplaatst helemaal rechts en valt daardoor van mijn scherm af. Ik heb trouwens IE. Het ziet er nu zo uit:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UZLUFPAX.jpg

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

163 Laatst bewerkt door Studio Taart (13-02-2010 12:04)

Dat laatste heb ik ook...

Mijn browser is Groogle Chrome, dacht dat het daar aan lag, maar niet dus...  ;)

I'm not bossy, I just have better ideas...

164

mamaricky schreef:

En bij mij staat het berichtje dat je bericht wordt geplaatst helemaal rechts en valt daardoor van mijn scherm af. Ik heb trouwens IE. Het ziet er nu zo uit:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UZLUFPAX.jpg

Dat heb ik ook, een erg rechts uitlijning.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

165

Zag dat het topic van Oemrana over de bruidstaart ook helemaal naar rechts uit beeld loopt net als het item over de clikstix............

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83288

166

mamaricky schreef:
etmc schreef:

ziet er leuk uit maar t is allemaal zo groot...

Daar ben ik het helemaal mee eens! Vind het een beetje onoverzichtelijk omdat er zoveel "leeg vlak" in mijn scherm is. Vond die korte regeltjes vlak onder elkaar toch duidelijker .

Toen etmc dat typte, was het ook allemaal nog groot, nu is dat eigenlijk niet meer zo??

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

167

mamaricky schreef:

Dat is toch deze : *D ?
Zo ja, dan zal ik ook even de *) toevoegen als optie. Zo nee, dan moet je even uitleggen om welke het gaat :)

168

Karin09 schreef:

Zag dat het topic van Oemrana over de bruidstaart ook helemaal naar rechts uit beeld loopt net als het item over de clikstix............

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83288

Die heb ik gerepareerd :Y

169

Misschien heb ik eroverheen gelezen en heeft iemand het al opgemerkt....

Ik kwam vandaag tot de ontdekking dat wanneer je in een item een letter met leesteken gebruikt hebt (bijv. è, ë etc.) het item stopt op het moment dat je dit leesteken hebt gebruikt. Dus wanneer je boven een foto schrijft dat je er een laag botercrème in hebt gebruikt, stop het hele item na botercr.... Zie:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=82943

Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb weten te omschrijven, zo niet dan hoor ik het wel!

Verder complimenten voor de vernieuwing van de site! Soms even wennen, maar dat gaat vast ook vanzelf beter;)

Ieder moment is een taartmoment
Groetjes, Harriët

170

girafje schreef:

Ja, dat was ons al opgevallen ;) Het is helaas het grootste probleem dat is opgetreden bij de upgrade, waardoor er behoorlijk wat berichten zijn gesneuveld, en ook wat gebruikersnamen....

171

Marianne schreef:
girafje schreef:

Ja, dat was ons al opgevallen ;) Het is helaas het grootste probleem dat is opgetreden bij de upgrade, waardoor er behoorlijk wat berichten zijn gesneuveld, en ook wat gebruikersnamen....

als we zo'n bericht tegen komen, moeten we die "melden" of iets?
het zijn er best veel volgens mij.

172

Als je denkt dat de topicstarter de informatie weer zou kunnen aanvullen, dan wel (bijv. een link, recept, howto etc), maar als het een bericht tussen door is kunnen we er niet zoveel meer mee :nooo

En ja, het zijn er best veel  :s

173

Marianne schreef:

Als je denkt dat de topicstarter de informatie weer zou kunnen aanvullen, dan wel (bijv. een link, recept, howto etc), maar als het een bericht tussen door is kunnen we er niet zoveel meer mee :nooo

En ja, het zijn er best veel  :s

Grappig dat ie het bij jou onderschrift wel goed doet! :Y

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

174

Dat was het eerste dat ik heb gerepareerd ;) Die stopte ook gewoon bij Bl hoor :S

175

Ja, dat bedacht ik me al. Kwam erop om het te checken toen ik wendy's verhaal over BL     las, dat daar ook stopte, hihi!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl