26

Re: snelle taart...voor een vieze reden

Haha, wat een lekker boefje toch!

Leuke taart heb je gemaakt.

27

Ohhhh, sorry hoor, moest wel lachen, wat een boef, maar je taartje maakt een heleboel goed!

28

ha ha, hardstikke leuk taartje !! Leuk verhaal (voor later dan...)

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

29

Whahahaha, wat een stunt!!!  Arme leidsters... Wel een geweldige taart hoor, leuk gedaan zo!! Ik hoop dat dat het goedgemaakt heeft?!

30

Lol, heel mooi gemaakt

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

31

whahahahahaha! wat een goeie!
Heb zelf ook een keer meegemaakt op het dagverblijf waar ik werkte. Maar in ons geval was het een tweeling.... :s
2x zoveel schade dus. Prachtige wandschilderingen, spijlen van de bedjes, hun hele lijf van top tot teen. Beddegoed, vloer... Ik deed de deur van de slaapkamer open, zag het en deed snel de deur weer dicht. Meiden geroepen voor een kort overleg: hoe gaan we dit aanpakken?  :think:
Badje klaar gezet, dokters handschoenen aan. Onder de oksels gepakt en in bad gezet. En dan nummer 2. En dan de rest van de zooi... Als ik er weer aan denk...
En de lucht daar heb ik het maar niet over, heeft nog dagen geduurd voor dat weg was.

Helaas geen taart of bedankje voor ons. :nooo Ouders vonden het een fantastische aktie van de kids. (tot ze het thuis ook een keer gedaan hadden.)

groetjes Colinda

groetjes Colinda                                mijnalbum/ taartjes en Co
taartjes en Co: jammie jammie lekker lekker!!!

32

Nou meiden,ik ben blij te horen dat mijn zoon niet de enige is die er een smeerboel van maakt!
Leuk om jullie verhalen te lezen en te ontdekken dat het over gaat :D
Misschien word hij later ook net zo'n goeie taartenbakker als jullie hier,kan hij lekker daar mee gaan smeren ;)

Groetjes Notje

33

Hihi o, geniaal deze taart!

Wat een verhaal, proest!

Liefs Domi

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

34

Jeetje , zal je gebeuren zeg!
Al zullen ze na het krijgen van deze taart het vast minder erg vinden hahah

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

35

:lol:    :lol:  wat erg voor die leidsters hihi,hoop dat mij dat nooit overkomt. Wat ben jij blij zker dat hij t niet thuis heeft gedaan :D
Erg leuke taart !

Groetjes Serife..

36

O hihihihi, Stephanie! Wat een boefje!
Voor jou wel lekker dat ie fris en fruitig terug kwam. ;)

Ik heb het met Jesse nooit meegemaakt, maar weet natuurlijk niet wat Sven allemaal nog gaat uithalen. Das nu al zo'n ondeugd! :D

Je taart is hartstikke leuk joh!