1

Onderwerp: snelle taart...voor een vieze reden

Ja zoonlief (2 1/2) was niet echt lekker bezig geweest op het kinderdagverblijf.Hij had in bed lekker zijn poepluier geleegd tegen de muren.Of zoals hij zelf zegt "poep emeert"!
Werkelijk alles zat vol,en hij ook tot in zijn haren :nooo .Ik kreeg hem lekker schoon gedouchd weer thuis :)

Daarom een taartje voor de leidsters meegenomen vandaag.Ik had erg weinig tijd,dus in 2 uurtjes in elkaar geknutseld.
Eenvoudig gevuld met zwitserse room en vier vruchtenjam.En nog even snel op de foto gezet in de doos.Hij was niet echt erg mooi,maar wel leuk!

ps.Ik was blij dat hij het daar had gedaan en niet thuis :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UIYNCPD4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IKCARXHT.jpg

Groetjes Notje

2

Re: snelle taart...voor een vieze reden

Ha ha ha !!! Ontzettend leuk! (die taart dan.... niet zijn aktie!!) Maar wat je zegt, gelukkig heeft ie het niet thuis gedaan.

Groetjes Ilse

3

Wel een enorm leuk idee, inderdaad de taart natuurlijk

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

wat een originele taart zeg! Hoop dat je het op deze manier een beetje goed hebt kunnen maken met de leidsters hihi

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

hihi, tja kids he, heb je nog es een reden om te bakken :) mooie taart!

6

geweldig, wat grappig dit allemaal, moet er echt om lachen, LEUK HE, KINDEREN

7

hahahaha super leuke taart van gemaakt!!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

8

OOhhhh dat verdiend een leuk taartje...ehh die leidsters dan...:Y
Wat een actie...Je hebt een hele leuke taart gemaakt.....

9

Wat lief van je en wat is die sop leuk in de mop!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

10

Leuk gedaan.

Groetjes, Elly

11

Geweldig!!
Leuk taartje..en een lekker verhaal ;)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

12

Wat lief van je! Een leuk taartje :Y

13 Laatst bewerkt door Miss Pebble (07-07-2009 23:44)

Dat heb ik als kind ook gedaan.... echt alles onder! Mijn moeder was zo boos dat ze me de volgende nacht geen luier aantrok, en vanaf toen was ik zindelijk! Ze houdt het er al jaren op dat ik jaloers was op mijn tweelingbroer, die al wel dag en nacht zindelijk was... en dat kon ik niet uitstaan want ik ben al van mijn geboorte af haantje-de-voorste!!!

Wat een smeerboel zeg, kan me best voorstellen dat je blij bent dat het niet thuis was, haha! Had jij tenminste tijd om een ontzettend leuk taartje te maken!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

14 Laatst bewerkt door riette (07-07-2009 22:48)

ik vind zo leuk

15

ik vind hem steengoed taart en verhaal.
vooral het plamuurmes. ik zie ze zo voor me om de prut van muren en vloeren af staan te steken.
maar met zo'n taart scoort hij vast weer bonuspunten

16

WHAHAHAHAHAHAHA, Wat een stunt! Echt een heel mooi orgineel taartje!

Groetjes San

17 Laatst bewerkt door Plientje89 (08-07-2009 00:29)

whahahahahaha!!! Ik mag uw zoontje nu al :thumb: inderdaad beter daar dan thuis! En meteen een heeeeeeel goed excuus om een taartje te maken. Wedden dat hij het met voorbedachte rade heeft gedaan. :P Hij houd gewoon zo veel van mama, en weet dat mama het leuk vind om taartjes te bakken...
Het taartje is overigens super leuk geworden!

18

Met dit taartje zijn ze op het KDV vast zo weer over de schrik heen. Erg leuk gedaan (die taart dan)!

19

leuke taart!!, de reden iets minder... die van mij is nu ook 2,5jr, moet ik me al zorgen gaan maken??????

Groetjes, Dorothea.

20

Oh wat een boef!! Wel een leuk taartje zeg. Zullen ze wel blij mee zijn geweest als schrale troost

Groetjes Marlies

21

hahaha dat vind ik super grappig ik heb dat namelijk vroeger ook gedaan maar dan wel thuis in me eigen ledikantje op zondagmorgen en af en toe hebben me ouders het er nog over! Dus jouw zoontje hoort dat over 22 jaar nog hihihi

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

22

De taart is super! Het verhaal overigens ook.

Zoveel geluk heb ik niet gehad......

Groetjes v. Annette.

23

hahaha geweldig. nou volgens mij mag hij nog wel eens smeren op het kdv van de juffen als ze zulke mooie en lekkere taarten krijgen daarna :-)

24

Wat een geweldige reden voor taart! En zoveel leuker om te doen, taart maken ipv poep opruimen. Echt hilarisch!!!!

Enjoy!

25

whahaha wat een verhaal! Ik zou ook blij zijn dat het daar gebeurd was... :lol: Weer een nieuwe reden voor taart! Heel leuk gedaan!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me