1 Laatst bewerkt door Felicitaartjes (12-02-2010 21:54)

Onderwerp: Dit doen we nooooooooit meer !!!

De juf van Noa (dochter van Annette) trouwde vandaag en wilde graag een bruidstaart van ons. Het probleem was alleen dat Annette met vakantie is/was, maar ze wilde dan wel dat we hem invroren. Nou dat hebben we geweten :S We hebben hem 3 hoog gestapeld ingevroren en het bovenste taartje los. Gisterochtend uit de vriezer gehaald en in de koelkast gezet. Hij begon toch te zweten en de zwarte details gingen hangen. Ik had het niet meer. Ook moest ik nog een kat boetseren, maar na 4 pogingen zag ik het helemaal niet meer zitten. Annette belde vanochtend uit Oostenrijk op om te horen hoe het ging, en toen ik vertelde van de kat, zei ze; oh kijk even bij de taart van Lonestar ! Nou dat was het, ik die er bij gepakt en jawel toen ging het goed !

Maar het grootste drama moest nog volgen. Omdat Annette er niet was ging mijn vader mee. Die had het doosje vast met het fotolijstje en je voelt hem al aankomen.. het bovenste gedeelte van het lijstje brak in stukken en ik kon het echt niet meer maken. De taart stond al in de auto, dus toen het lijstje helaas zo moeten laten en dit aan de ceremoniemeester verteld. Ik ben er echt goed ziek van (letterlijk en figuurlijk)

Oh ja, de juf wilde graag een bruidstaart in de stijl van Blond Amsterdam, franse stijl en de kat moest er op.

Hier de foto's voor en na het drama :(

Meer detail foto's in ons album...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OAXDSLZ3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8IW6EQIC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7YCMATM3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S3CUHUAS.jpg

Groetjes, Wietske en Annette
http://felicitaartjes.mijnalbums.nl/

2

Re: Dit doen we nooooooooit meer !!!

wauwwwwwwwwwwwww echt geweldigggggggggggggggggggggg o ik heb geen andere woorden ik ben echt onder de indruk

3

wauw....

Wat een verhaal ook... Maar de foto's mogen er zijn hoor!!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

4

Jeetje wat afschuwelijk voor je, dat een taart waar je zoveel energie en tijd in hebt gestoken op het laatste moment stuk gaat  :|

Ondanks dat vind ik het echt een prachtige taart  :Y  :thumb: Ik was al benieuwd hoe het was gegaan met de taart, omdat je gister op de chat al onrustig erover was, maar vind het echt een toppertje hoor!

Veel liefs Rafaëla

5

Wat vervelend zeg!!

Maar als ik heel eerlijk ben en ik kijk naar de laatste foto, valt het niet eens heel erg op dat het lijstje kapot is. De taart heeft zoveel leuke details dat daar de aandacht meer naar getrokken wordt.

Ik vind hem in ieder geval erg mooi!

Ik vind hem ondanks alle tegenslagen geweldig :thumb: ! Kan me voorstellen dat je baalt van het lijstje hoor :Y

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

7

Ik zag niet wat je met dat fotolijstje bedoelde, maar op de onderste foto werd het duidelijk. Errug sonde.
Dessalniettemin een prachtige taart!
Van het zweten kan ík niets meer zien, het poesje is erg lief geworden.
Ik kan mij je frustraties goed voorstellen, maar ik heb er maar 1 woord voor: GEWELDIG!!

8

Hij is echt super leuk!!!!  :thumb:  En ik was het kapotte lijstje alweer vergeten tot ik bij de reactie van TuxZus kwam.....Toen heb ik even gescrolled en oh ja.......

9

Wauw wat een kunstwerk, echt een plaatje! Kan me voorstellen dat je er goed ziek van bent en wat een stress zul je gehad hebben, maar over je kunstwerk niets dat goed!

10

Nou deze taart is echt PRACHTIG !!!!!
Voor EN na het drama !!!! :Y

Wat een plaatje zeg, daar mag je echt heel heel erg trots op zijn hoor.

11

Wauw dit is een van de mooiste taarten die ik ooit heb gezien!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

12

Geweldige taart!
Wat een details!
En idd vreselijk balen van het fotolijstje, maar als je het niet weet, valt het niet eens zo op, er zijn zoveel andere dingen om naar te kijken: lantaarnpalen, het poesje, de ingang van de B&B en ga zo maar door

Nog een keer: Geweldig  :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

13 Laatst bewerkt door Felicitaartjes (12-02-2010 22:06)

Oh ja B & B zijn de voorletters van het bruidspaar (of Bed & Breakfast of Blond & Blond ;) )

Groetjes, Wietske en Annette
http://felicitaartjes.mijnalbums.nl/

14

Allemachtig prachtig! Een waar kunstwerk.....

Enjoy!

15

Hij is prachtigggggggggggg....maar ik kan me helemaal voorstellen dat je er beroerd van bent hoor dat het lijstje kapot ging....
maar ik weet zeker dat het bruidspaar jullie het vergeeft hoor...het is en blijft een prachtige bruidstaart en super orgineel

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

ondanks alles, wat een GEWELDIGE taart!!

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

17

o wat vervelend maar al met al een super mooi taart geworden.
je hebt hem toch netjes gerepareerd.

**Miranda**
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

18

Ik vind hem er super mooi uit zien zoveel voor als na!!!!Echt TOP KLASSE  :Y   :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

19

Ohhhhhhhhhh wat erg!!! Kan me voorstellen dat je baalt als een stekker.... na àl dat werk! Maar ondanks het beschadigde fotolijstje is het een ontzettend gave taart geworden!
Echt superknap gemaakt en heel erg netjes.
Complimenten, complimenten.

20

Ach, die arme vader van je...
Gaat hij mee en dan overkomt hem zoiets. :s
Maar de taart is vreselijk mooi, origineel en heeft zoveel mooie dingen dat ze het lijstje vast niet hebben opgemerkt.
Mooie bruid en bruidegom ook trouwens.

21

Hij is gáááááááááf!!!!!!

Groetjes Elise

22

wat een enorm mooie taart!! en dat fotolijstje, daar komen ze ook nog wel weer over heen...

Groetjes, Dorothea.

23

Gewéldige mooie taart! Vaneht zweetdrama zie je absoluut helemaal niets! En voor het stukke lijstje moest ik ookterugscrollen toen ik het later in eenraktie nog es zag staan.
Werkelijk waar een pláátje van een taart :thumb:
Ben benieuwd naar de reaktie van de bruid!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

24

Ik vind hem gewoon helemaal top!
Erg wat er allemaal misging, maar daar is echt niks van te zien hoor!
Ben er helemaal weg van, een supertaart gewoon!!!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

25

oef wat een gestress!
maar wat ziet ie er prachtig uit!!! echt super!

groetjes José