Onderwerp: Dit doen we nooooooooit meer !!!
De juf van Noa (dochter van Annette) trouwde vandaag en wilde graag een bruidstaart van ons. Het probleem was alleen dat Annette met vakantie is/was, maar ze wilde dan wel dat we hem invroren. Nou dat hebben we geweten We hebben hem 3 hoog gestapeld ingevroren en het bovenste taartje los. Gisterochtend uit de vriezer gehaald en in de koelkast gezet. Hij begon toch te zweten en de zwarte details gingen hangen. Ik had het niet meer. Ook moest ik nog een kat boetseren, maar na 4 pogingen zag ik het helemaal niet meer zitten. Annette belde vanochtend uit Oostenrijk op om te horen hoe het ging, en toen ik vertelde van de kat, zei ze; oh kijk even bij de taart van Lonestar ! Nou dat was het, ik die er bij gepakt en jawel toen ging het goed !
Maar het grootste drama moest nog volgen. Omdat Annette er niet was ging mijn vader mee. Die had het doosje vast met het fotolijstje en je voelt hem al aankomen.. het bovenste gedeelte van het lijstje brak in stukken en ik kon het echt niet meer maken. De taart stond al in de auto, dus toen het lijstje helaas zo moeten laten en dit aan de ceremoniemeester verteld. Ik ben er echt goed ziek van (letterlijk en figuurlijk)
Oh ja, de juf wilde graag een bruidstaart in de stijl van Blond Amsterdam, franse stijl en de kat moest er op.
Hier de foto's voor en na het drama
Meer detail foto's in ons album...
http://felicitaartjes.mijnalbums.nl/