126

Re: Nieuwe forum software is online!

Het is heel licht en duidelijk leesbaar geworden! Proficiat!

Enig puntje (op de andere na die al gezegd zijn ;) ) is dat als je op een vermelding naar een website in het bericht klikt hij niet opent in een nieuw scherm, maar dat je gelijk over je huidige scherm heen gaat... snap je het nog :think:

Vind iig de smileys so super :Y

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

127

Marianne schreef:

Bedoel je hiermee berichten van vóór de upgrade?
Zo ja, dan komt datgene wat weggevallen is ná een letter met accent (é, è, ë etc.). Door een bug in de upgrade is alle tekst in topics die na zo'n letter komen onherstelbaar verdwenen.

Inderdaad  :Y

128

Sita schreef:

Het is heel licht en duidelijk leesbaar geworden! Proficiat!

Enig puntje (op de andere na die al gezegd zijn ;) ) is dat als je op een vermelding naar een website in het bericht klikt hij niet opent in een nieuw scherm, maar dat je gelijk over je huidige scherm heen gaat... snap je het nog :think:

Vind iig de smileys so super :Y

In Firefox kun je met je rechtermuisknop aangeven dat de link in een nieuw tabblad moet worden weergegeven (weet niet hoe dat zit in IE........)

129

In Firefox kun je met je rechtermuisknop aangeven dat de link in een nieuw tabblad moet worden weergegeven (weet niet hoe dat zit in IE........)

Helaas, hier IE...

Doe waar je van houdt, en je zult houden van wat je doet!
Groetjes, Ienke

130

Bij IE heb je ook tabbladen. Hier thuis trouwens versie 7.0.

131

Sita schreef:

Helaas, hier IE...

Werkt in IE precies hetzelfde :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

132

Dit gebeurd er thusi trouwens:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X3AOSPFE.jpg

133

Soepkip schreef:

Dit gebeurd er thusi trouwens:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X3AOSPFE.jpg

Probleem is bij ons bekend en word ook ondertussen hard gewerkt aan een oplossing. Misschien dat het vannacht al word opgelost, anders aanstaande maandagn.

QuattroNet, bureau voor grafische vormgeving, webdevelopment, online software en zichtbare zoekmachine optimalisatie. (Werkt op dit moment aan de nieuwe versie van www.deleukstetaarten.nl)

Hoi, ten eerste ziet het er mooi eigentijds uit.
Super.
Maar mij valt op dat als ik de zoekfunctie gebruik (en dat doe ik heel veel  ;) ) de lijst met zoekresultaten niet duidelijk zichtbaar is.
Bij dee lijst van zoekresultaten valt de rechterzijde weg (de datum) onder de balk. Maar klik ik vervolgen sop een resultaat opent hij hem wel goed en is alles leesbaar.
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik vertel

Groetjes van Nicole!!

135

ziet er leuk uit maar t is allemaal zo groot...

136

Jeeej! Helemaal leuk dat het forum er weer is  :thumb: . Helemaal toppie. Het ziet er erg mooi uit!!

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

137

waar moeten we de taart na toe brengen  :Y
het forum is goedgekeurd!!  :Y

138

Proficiat met het nieuwe forum!

Hier nog een gesneuvelde username.... :s

Ik heb nu alleen nog maar "J" in plaats van Jörgen. Zal wel iets met m'n ö-tje zijn  :lol:

Kan dat aangepast worden?

een balletje kan raar rollen

139

Gezellig dat we er weer zijn... :Y
Ziet er allemaal goed uit, ik ga snel verder kijken.

groetjes Tineke.

140

Geweldig het nieuwe forum. Ben helemaal positief!!
knap dat met zoveel werk er eigenlijk maar een paar puntjes zijn die niet goed lopen.

Ik wil nog een ienieminie piepklein puntje toevoegen  :s  :o
Via de mail krijg je, als er een nieuw bericht is in een topic waarop je geabonneerd bent, een melding dat er een nieuw bericht is. Dit mailtje was vroeger in het Nederlands en is nu in het Engels....

141

Ooooooooooooooo wat mooi en strak is het geworden!

En ik kreeg netjes een mailtje dat een recept was beschadigd, kon ik het aanpassen!

Toppie meiden, super bedankt!!!  :thumb:

JOEPIE we zijn er weer!

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

142

djehr schreef:

Via de mail krijg je, als er een nieuw bericht is in een topic waarop je geabonneerd bent, een melding dat er een nieuw bericht is. Dit mailtje was vroeger in het Nederlands en is nu in het Engels....

Gaat op het 'nog te vertalen'-lijstje! Bedankt voor het melden :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

143

Geen idee of iemand dit al had gemeld, maar de titels van de topic worden al snel over 2 regels verdeeld hoewel er wel ruimte is in het kader. Hierdoor wordt alles nogal uitgerekt, waardoor je nogal veel moet scrollen.

Natuurlijk zijn veel zaken persoonlijke smaak, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het hele witte scherm nogal fel en vermoeiend vind en ook wat minder duidelijk...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

144

Marianne schreef:
djehr schreef:

Gaat op het 'nog te vertalen'-lijstje! Bedankt voor het melden :Y

TOP!! :D

145

Annemiek schreef:

Geen idee of iemand dit al had gemeld, maar de titels van de topic worden al snel over 2 regels verdeeld hoewel er wel ruimte is in het kader. Hierdoor wordt alles nogal uitgerekt, waardoor je nogal veel moet scrollen.

Ja is bekend :)

Natuurlijk zijn veel zaken persoonlijke smaak, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het hele witte scherm nogal fel en vermoeiend vind en ook wat minder duidelijk...

Hihi, weet je dat ik niet eens had gezien dat het wit was?? Heb er even mijn kleurenprogrammaatje bijgepakt en zag het toen pas :o

Maar Pooh en Nath missen hun blauw ook, dus wie weet..... O-)

146

ik snap er niets van
ik kom met fire fox niet op de site en via windows wel
ik heb cookie toestaan  gedaan
en vanmorgen al verschillende dingen
en nu weer maar wikl maar niet lukken :s

groetjes
dorinda

147

Ziet er gelikt uit!

Toch nog een opmerkingkje over de galerie: ik kan alle oude bruidstaarten niet meer vinden.

Hoe kan je meerdere bladzijden bekijken bij de galerie? Of is dat weg? Dat zou wel zonde zijn.

148

Ziet er goed uit hoor! :Y

Een dingetje... Ik weet niet of het al gemeld is en of het überhaupt wel een probleem is, maar ik wilde net een link openen en toen werd er niet een nieuw tabblad geopend in Firefox. Het was een link naar een externe website trouwens...

Groetjes Olga

149

Ja dat is gemeld, je kunt met je rechtermuisknop klikken en dan kiezen voor openen in nieuw tabblad, maar ik dacht dat er wel een aanpassingsoptie was, dus die staat op het lijstje :Y

150

Wow mensen, wat is het mooi geworden! Petje af voor iedereen die hier zo hard aan heeft gewerkt. Ik vind het er erg gelikt uitzien. Moet altijd wel even wennen aan nieuwe lay outs, maar weet uit ervaring met andere fora dat dat heeeuuul snel gaat  :) .

Ik heb dit topic even heel snel doorgescrolld, maar als het goed is heb ik niets gelezen over een probleempje dat ik ondervind: als ik in een topic zit met meerdere pagina's (zoals dit lijntje), dan kan ik aan de paginanummers niet zien op welke pagina ik me bevind, zodat ik soms meerdere keren een al gelezen pagina aanklik (zit natuurlijk zo ingespannen te lezen dat ik dat niet bewust onthoud  :o  :D ).

Ligt dat aan mij of mijn Firefox of kan daar nog iets aan gedaan worden misschien?

(poging 5 nu om dit bericht te plaatsen.....jaaaa gelukt!)