1

Onderwerp: Recept van de muffins V&D / heeft iemand die al uitgeprobeerd?

Hallo dames,

Heeft iemand dit recept al uitgeprobeerd?? Ik heb vanmorgen ook in de andere onderwerp geschreven maar niemand heeft gereageerd dus ik dacht , ik probeer het zo.

Ik heb het namelijk net uigeprobeerd en mijn muffins zijn ingezakt  Eerst rijzen ze de pan uit maar nadat ik ze uit de oven heb gehaald zijn ze ingezakt net cc.

Ik heb het recept door 4 gedeeld maar melk in verhouding met meel komt heel nauw overeen dus beslag wordt vloeibaar. Ik heb eerst meel, bakpoeder, vanillepoeder met melkaar gemengd. Daarna in een aparta kom ei, suiker gemixt. Daarna melk erbij gedaan met meel en op allerlaatst olie.

Dus ik moet ergens toch iets fout hebben gedaan... kan iemand mij advies geven.

groetjes,

2

Re: Recept van de muffins V&D / heeft iemand die al uitgeprobeerd?

Ik heb het recept al uitgeprobeerd. Mijn dochter vond ze lang niet zo lekker als bij V en D zelf helaas. Die verhoudingen kloppen wel. Ik weet even niet meer uit mn hoofd hoe ik het gedaan heb, maar ze rezen wel goed, al zakten ze wel een beetje in na afloop.

3

Heb je de olie er in delen bij gedaan? Dus niet in

Cake me crazy!!

4

hmmm denk je dat het daaraan ligt? Ik weet het niet.. Ik heb het daarna ook niet meer geprobeerd.. Ik vond het een beetje teleurstelling..

Heb jij het thuis weleens uitgeprobeerd?

5

Nee, dat niet. Ik heb ze alleen gemaakt toen ik bij de V&D werkte. Wil je mij anders het recept even mailen? Dan kan ik even kijken of het nog hetzelfde is.... ;)

Cake me crazy!!

6

mijne waren wel goed gelukt en helemaal niet ingezakt maar ik vond ze niet zo lekker eigenlijk :(

7

Lenc schreef:

Nee, dat niet. Ik heb ze alleen gemaakt toen ik bij de V&D werkte. Wil je mij anders het recept even mailen? Dan kan ik even kijken of het nog hetzelfde is.... ;)

je hebt mail :)

8

Hoi Umran.

Het  is idd belangrijk om de olie niet in 1 x toe te voegen. Waren de muffins ook helemaal gaar toen je ze uit de oven haalde? Ik werk er dus maak ze regelmatig. Als je me jou receptuur mailt, kijk ik wat er anders is.

9

taartastico schreef:

Hoi Umran.

Het  is idd belangrijk om de olie niet in 1 x toe te voegen. Waren de muffins ook helemaal gaar toen je ze uit de oven haalde? Ik werk er dus maak ze regelmatig. Als je me jou receptuur mailt, kijk ik wat er anders is.

10

Lenc schreef:

Heb je de olie er in delen bij gedaan? Dus niet in

If life gives you lemons, make lemoncurd.

11

Ik heb het recept ook uitgeprobeerd maar vond dat je de olie nog erg proefde. Niet zo heel lekker dus. De structuur van de muffins was wel mooi dus nu nog aan de smaak werken...

12 Laatst bewerkt door Umran (09-02-2010 23:25)

Umran schreef:
taartastico schreef:

Hoi Umran.

heb je al kunnen kijken of het anders is?

13

Umran schreef:
Umran schreef:
taartastico schreef:

Hoi Umran.

heb je al kunnen kijken of het anders is?

Het is al bijna een maand geleden dat ik je een mail heb gestuurd. Heb je intussen tijd de recepten nog vergeleken?

Berichten [ 13 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Recept van de muffins V&D / heeft iemand die al uitgeprobeerd?