Onderwerp: Nieuwe layout straks ook op het forum: woensdagavond 10 februari
Het heeft even geduurd, niet alles zat mee, maar vanaf aanstaande woensdagavond 10 februari zal de nieuwe layout ook op het forum worden toegepast. Tegelijkertijd hiermee (dat is eigenlijk de hele aanleiding ervoor geweest) zal de forum-software een drastische upgrade ondergaan. Dit omdat de huidige versie ernstig verouderd is en voor problemen zorgt.
Op woensdag rond 17:00 uur (maar misschien iets eerder.... dat laat ik hier nog weten) gaat het forum offline; 's nachts wordt er hard doorgewerkt en de bedoeling is dat uiterlijk donderdagavond alles weer up and running is - als alles mee zit
Zorg dus voor MSN, hyve - en email-adressen voor noodzakelijk overleg
De rest van de site (FAQ, Recepten etc.) blijft gewoon beschikbaar.
Ik kan me voorstellen dat er na de upgrade eea moet wennen. Geef dat eerst even tijd aub. Pas als het een paar dagen draait kunnen we zeggen of er bepaalde zaken weer aangepast moeten worden.
HELAAS zal er vooralsnog geen extra stijl zijn. Van de 7335 leden zijn er 102 die een andere stijl dan de standaard hebben; die willen we uiteraard wel tegemoet komen, maar eerst moet even de standaard stijl goed draaien
Duim woensdag mee voor behoud van de database
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag