Re: Vierkante bruidstaart 100 pers.
heel erg mooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vierkante bruidstaart 100 pers.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig, leuk zo met rood en wit.
Hihihi...en ochtend.. ach een uurtje toch?? Prachtig gemaakt!!
hij is echt mooir man, ik heb ook een bestelling staan van 7 losse taarten voor een bruidstaart, de grootste is 40 cm. Ik denk dat ie die afbel, want ik durf het gewoon niet aan, en 7 taarten zijn er zo veel. Hoelang ben jij bezig geweest met bakken vullen en bekleden?
hij is echt mooir man, ik heb ook een bestelling staan van 7 losse taarten voor een bruidstaart, de grootste is 40 cm. Ik denk dat ie die afbel, want ik durf het gewoon niet aan, en 7 taarten zijn er zo veel. Hoelang ben jij bezig geweest met bakken vullen en bekleden?
Schrik niet maar ik ben met bakken en vullingen maken een uur of 6 bezig geweest (ongeveer 45 eieren, 3 kg biscuitmix). En met vullen en bekleden ook wel zoiets denk ik (het langste duurde de onderlaag die ik moest "puzzelen" van 4 kapsels). Was met de hele taart (incl. rozen maken en uren met die sheet aan het meuten) zo'n 25 uur bezig geweest.
Vind die stencils aan de zijkant super gelukt.
ouafae schreef:hij is echt mooir man, ik heb ook een bestelling staan van 7 losse taarten voor een bruidstaart, de grootste is 40 cm. Ik denk dat ie die afbel, want ik durf het gewoon niet aan, en 7 taarten zijn er zo veel. Hoelang ben jij bezig geweest met bakken vullen en bekleden?
Schrik niet maar ik ben met bakken en vullingen maken een uur of 6 bezig geweest (ongeveer 45 eieren, 3 kg biscuitmix). En met vullen en bekleden ook wel zoiets denk ik (het langste duurde de onderlaag die ik moest "puzzelen" van 4 kapsels). Was met de hele taart (incl. rozen maken en uren met die sheet aan het meuten) zo'n 25 uur bezig geweest.
ja ik geloof het best dat het zo veel uuur heeft geduurd, ik hoop dat je het kwa geld en arbeidsuren eruit heb ik gekregen.
ik geloof het best dat het zo veel uuur heeft geduurd, ik hoop dat je het kwa geld en arbeidsuren eruit heb ik gekregen.
Bestaat dat dan?
[sub]ik heb niet zo'n commercieel prijsbeleid[/sub]
ik weet wel zeker dat het maken van taarten niet rijkt maakt, want je bent zolang bezig dat haal je er bijna niet uit.
Je heb weer heel mooi werk afgeleverd hoor....de rozen lijken wel echt joh!!!
En dat icing...dat zullen ze inderdaad niet in de gaten hebben als er een iets niet goed zit als je naar het geheel kijk is hij helemaal super
Je hebt een geweldig mooie taart gemaakt!
Ach, je weet het h
Wauw wat een prachttaart.
Oooooh wat een prachtige taart!!!
En wat een enorm werk!! Mijn grote complimenten!
Prachtig zeg!
wat een beauty zeg! En dat zo last minut!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Vierkante bruidstaart 100 pers.