51

Re: Vierkante bruidstaart 100 pers.

heel erg mooi

Groetjes Jessie

52

Prachtig, leuk zo met rood en wit.

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

53

Hihihi...en ochtend.. ach een uurtje toch?? Prachtig gemaakt!!

Taart!! Leuk om te maken maar nog leuker om op te eten!! :):)

54

hij is echt mooir man, ik heb ook een bestelling staan van 7 losse taarten voor een bruidstaart, de grootste is 40 cm. Ik denk dat ie die afbel, want ik durf het gewoon niet aan, en 7 taarten zijn er zo veel. Hoelang ben jij bezig geweest met bakken vullen en bekleden?

55

ouafae schreef:

hij is echt mooir man, ik heb ook een bestelling staan van 7 losse taarten voor een bruidstaart, de grootste is 40 cm. Ik denk dat ie die afbel, want ik durf het gewoon niet aan, en 7 taarten zijn er zo veel. Hoelang ben jij bezig geweest met bakken vullen en bekleden?

Schrik niet maar ik ben met bakken en vullingen maken een uur of 6 bezig geweest (ongeveer 45 eieren, 3 kg biscuitmix).  En met vullen en bekleden ook wel zoiets denk ik (het langste duurde de onderlaag die ik moest "puzzelen" van 4 kapsels). Was met de hele taart (incl. rozen maken en uren met die sheet aan het meuten) zo'n 25 uur bezig geweest.

Groet, Jolanda

56

Vind die stencils aan de zijkant super gelukt.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

57

Jol321 schreef:
ouafae schreef:

Schrik niet maar ik ben met bakken en vullingen maken een uur of 6 bezig geweest (ongeveer 45 eieren, 3 kg biscuitmix).  En met vullen en bekleden ook wel zoiets denk ik (het langste duurde de onderlaag die ik moest "puzzelen" van 4 kapsels). Was met de hele taart (incl. rozen maken en uren met die sheet aan het meuten) zo'n 25 uur bezig geweest.

ja ik geloof het best dat het zo veel uuur heeft geduurd, ik hoop dat je het kwa geld en arbeidsuren eruit heb ik gekregen.

58

ouafae schreef:

ik geloof het best dat het zo veel uuur heeft geduurd, ik hoop dat je het kwa geld en arbeidsuren eruit heb ik gekregen.

O-)  Bestaat dat dan?  :D  [sub]ik heb niet zo'n commercieel prijsbeleid[/sub]

Groet, Jolanda

59

ik weet wel zeker dat het maken van taarten niet rijkt maakt, want je bent zolang bezig dat haal je er bijna niet uit.

60

Je heb weer heel mooi werk afgeleverd hoor....de rozen lijken wel echt joh!!!
En dat icing...dat zullen ze inderdaad niet in de gaten hebben als er een iets niet goed zit als je naar het geheel kijk is hij helemaal super

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

Je hebt een geweldig mooie taart gemaakt!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

62

Ach, je weet het h

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

63

Wauw wat een prachttaart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

64

Oooooh wat een prachtige taart!!!
En wat een enorm werk!! Mijn grote complimenten!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

65

Prachtig zeg!

66

wat een beauty zeg! En dat zo last minut!