126

Re: De nieuwe layout wordt gelanceerd!

Hoi, misschien is dit al bekend, maar ik liep tegen het volgende aan:

In de receptenrubriek, bij de verzamelde vullingen topic is de link van de 'aardbeienmousse' niet goed.
Je gaat dan terug naar de homepage i.p.v. het naar het recept.

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

127

Sonj@ schreef:

Hoi, misschien is dit al bekend, maar ik liep tegen het volgende aan:

In de receptenrubriek, bij de verzamelde vullingen topic is de link van de 'aardbeienmousse' niet goed.
Je gaat dan terug naar de homepage i.p.v. het naar het recept.

Dat is inderdaad al bekend Sonja :Y
Dat betekent dat het recept op de site zelf staat, maar de links kloppen niet meer na de verhuizing. Dus moet je zelf even verder zoeken: even in het linkermenu klikken op 'recepten' dan 'vullen' en dan 'aardbeienmousse' :) Wordt aan gewerkt!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

128

nicoenkarin schreef:

ik vind de nieuwe layout er erg mooi uitzien, heb alleen een puntje van kritiek op de foto's in de galerie: het overzicht van de te bekijken foto's, en dan vooral bij de prinsessentaarten, ziet er een beetje "knullig"uit zo, omdat de vehoudingen niet kloppen...geen idee of dat moeilijk of makkelijk te veranderen is...gelukkig zijn de foto's wel goed als je er op klikt.

Verder alle lof,
groetjes karin

Dat heeft te maken met het cre

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

129

Keksi schreef:

Vraagje over de galerie: Is er nu maar een pagina met taarten? Of kijk ik niet goed?

Kan iemand aub hier antwoord op geven??????????

130

Sorry...
Nu is er per onderwerp inderdaad nog maar 1 pagina en minder foto's dan voorheen. Alleen waren het er voorheen wel heeeel erg veel (alleen al meer dan 1000 bruidstaarten ;), dus dat wordt sowieso minder.

Ik verwacht wel dat het nog aangepast gaat worden (zou bijv. zelf graag door de foto's kunnen bladeren), maar het staat op dit moment niet bovenaan de prioriteitenlijst :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

131

O dat vind ik zo jammer. Als ik het had geweten had ik een aantal opgeslagen.
De fotos van de galerie heb ik nooit opgeslagen omdat ik ze altijd kon bekijken en voor alle aanvragen van bruidstaarten verwijs ik iedereen naar de galerie ter inspiratie. Moet dus wat anders gaan verzinnen.

Bedankt voor het antwoorden.