Onderwerp: tips voor toef op cc
beste dames,
Ik vroeg me af of iemand een heerlijks receptje heeft voor als toef op de cc. (nee geen botercreme
Dank jullie wel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tips voor toef op cc
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
beste dames,
Ik vroeg me af of iemand een heerlijks receptje heeft voor als toef op de cc. (nee geen botercreme
Dank jullie wel
Jaja je zei geen botercreme maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar meringue botercreme is zooooooo lekker als toefje.
Anders mssn cream cheese frosting
Mascarpone vanilla frosting. Moet je wel om denken dat je de mascarpone niet in de mixer zacht maakt, dan krijg je hem niet meer stijf [sub]sprak zij uit ervaring [/sub]
500 gr mascarpone zacht maken met gezeefde poedersuiker en vanille (stokje, essence) 350 ml stijf geklopte slagroom erdoor heen scheppen. Et voila.....Oh nee het is typisch amerikaans....there you go
Klinkt erg lekker Heidimaris. Maar hoeveel poedersuiker gebruik je dan door de mascarpone?
Tessje: meringue botercr
Klinkt erg lekker Heidimaris. Maar hoeveel poedersuiker gebruik je dan door de mascarpone?
Dat had ik er met opzet niet bij gezet, omdat het zo smaak afhankelijk is. Volgens recept is het 125 gr, persoonlijk vind ik dat vrij zoet, dus ik doe ca 3 eetlepels (en proef tussendoor)
Vanilla cream frosting van Kadohke is ook onwijs lekker. Vooral op de bijbehorende red velvet cupcakes, mjam! Helaas loopt het water me meteen uit de mond, aan de lijn he?!
Sofia schreef:Klinkt erg lekker Heidimaris. Maar hoeveel poedersuiker gebruik je dan door de mascarpone?
Dat had ik er met opzet niet bij gezet, omdat het zo smaak afhankelijk is. Volgens recept is het 125 gr, persoonlijk vind ik dat vrij zoet, dus ik doe ca 3 eetlepels (en proef tussendoor)
Okee, dank je wel voor je antwoord.
Ik wist dat ik hem nog ergens gehad, en nu dus gevonden: Chocolate frosting:
125 gr pure chocolade, 2 el poedersuiker, 2/3 cup zure room.
Smelt de chocolade au bain marie, zo nu en dan roeren, iets laten afkoelen, dan de suiker en de zure room erdoor, door roeren tot een glad mengsel.
Je kunt natuurlijk ook canache maken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tips voor toef op cc