Onderwerp: bodem plakt
He ik heb een vraagje,
De bodum van mn taarten plakt/is nat elke keer???Laat hem afkoelen op het rooster van de magnetron en pak hem dan pas in!!!Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen???Vast weer bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bodem plakt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
He ik heb een vraagje,
De bodum van mn taarten plakt/is nat elke keer???Laat hem afkoelen op het rooster van de magnetron en pak hem dan pas in!!!Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen???Vast weer bedankt
Als de bodem van je taart plakt of nat is dan is hij nog niet gaar als je uit de oven haalt. Ik zou hem er dus wat langer inlaten.
Goed tot aan de bodem prikken met je prikker om te zien of de hele taart gaar is.
En misschien eens goed kijken of je oven niet alleen op bovenverwarming staat . Je zal niet de eerste zijn waar de oven toch niet goed staat
Hij is bij mij altijd wel vochtig (maar wel gaar) als ik hem uit de vorm haal.. Maar begrijp ik het goed dat hij bij jou vochtig blijft?
Als ik hem een half uurtje laat afkoelen / uitwasemen is hij keurig droog.. (op een rooster)
laat je hem misschien in de oven afkoelen ?komt het door condens ???
ja ik heb ook wel dat hij gaar is maar vochtig blijft zou het helpen als ik misschien eerst invries??En laat hem wel afkoelen buiten de magnetron vind zo jammer vd taart
Laat je hem niet te lang in de vorm zitten? Ik stort hem altijd na ca. 1 min. op het rooster.
Invriezen doe ik zo wie zo altijd, vind het het lekkerder door worden en het kruimelt niet zo bij het snijden.
nep ga hem ook direct op de kop,maar gooien jullie hem op het rooster vd combi(waarop je hem ook bakt)of ergens anders op
nep ga hem ook direct op de kop,maar gooien jullie hem op het rooster vd combi(waarop je hem ook bakt)of ergens anders op
Op een taartrooster
Maar welk rooster je hem ook op omkieperd (onderkant naar boven!) dat mag geen verschil maken met het drogen van je taart..
Ik ga het mar weer gewoon proberen dan en misschien dan ff 5 min langer bakken....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bodem plakt