1

Onderwerp: (Geen) Linkruilen met Gefelicitaart!

Van de week kreeg ik een verzoek van gefelicitaart.nl om een link te delen. Ik heb mijn man (die dit voor zijn werk doet) er even naar laten kijken en hij adviseert om het niet te doen. Ze gebruiken een goedkope truc om je in de maling te nemen. Ten eerste is de pagina Partners helemaal niet te vinden vanaf de homepage (althans op dit moment, want dit heb ik ook naar hun geschreven). Sterker nog, hij staat niet eens opgenomen in de sitemap.xml wdie Google gebruikt om pagina

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

Re: (Geen) Linkruilen met Gefelicitaart!

Hi Mandy,

Bedankt voor het delen, wel slinks zeg, als je er zelf gen verstand van hebt lijkt dit natuurlijk een goede deal, maar op deze manier....niet echt!

bedankt!

nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

3

ik kreeg zojuist ook een aanvraag voor linkruil. Ik heb zelf niet een linkpagina dussssssss ik begin er niet aan. En ook al had ik wel een linkpagina op mijn site, dan niet met hun hoor ;)

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

4

Heb inderdaad ook de e-mail binnen voor een linkruil. Ik heb er helemaal geen zin in.

5

Deze mail kreeg ik ook en heb vriendelijk bedankt.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Ik hoor er weer eens niet bij :(

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Ik heb ook een mail gehad, daarin staat ook een link naar de mailpartners. Vervolgens klik je daarop en kom je uit op een andere site.....jawel ....die van hun zelf. Ga ook maar even een bedankmail terugsturen.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

8

hihi, wist wel dat ik niet de enige was die dat mailtje kreeg. ;)
Ook ik heb vriendelijk bedankt omdat mijn klanten niet gaan bestellen maar meer type zulluf doen zijn. ;) :D
Maar zo te merken hier rondgekeken voor taart sites. ;)

9

ik heb de mail gewoon in de prullenbak gezwierd O-)

10

Hier ook mail, hup....de prullenbak in!! :Y

Groetjes Sabrina

*jawel...weer bij ma*

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

11

Ik heb hem ook gehad maar hij is ook zo in de prullenbak gegaan.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

12

Goh Loes heeft het er maar druk mee gehad om iedereen te mailen.. ik mocht hem ook ontvangen. Ga er ook niet op in..

groeten, Bianca
TAART in huis

13

:D! Wij hebben hem ook, we waren al niet van plan om er op in te gaan en nu dus helemaal niet meer!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

14

Ook ik heb 'em gehad.. wist al even niet wat ik ermee moest doen.. maar dat weet ik nu w

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

15

ik heb niks gehad...misschien ben ik niet interresant genoeg nu ik tijdelijk niks doe :D

16

Ook hier gelijk de prullenbak in!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

17

Hahaha ook hier ging ie de prullenbak in.

Doe zo wie zo niet aan linkruil.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

18

Graag wil ik even reageren op het mailtje van Elisa:

Wij verkopen al 10 jaar taarten via het Internet en en zijn de grootste partij op het internet voor het leveren van (zakelijke) taarten. Wij vinden het erg leuk dat er thuis speciale taarten worden gemaakt zoals jullie doen want hier is veel vraag naar maar kunnen wij deze niet in een professionele manier maken omdat dit heel veel tijd kost en er nog veel meer taarten en andere prdukten moeten worden gemaakt.

Om toch aan de vraag van onze klanten te kunnen voldoen hadden wij het idee opgevat ze door te sturen naar onze linkpagina zodat ze toch de taart van hun dromen kunnen bestellen maar dan wel via een enthousiaste thuiswerker.

Wij zijn geen concurenten van jullie want we zitten in een heel andere markt en leveren totaal andere taarten. Sterker nog, we kunnen elkaar ondersteunen en maken bijvoorbeeld voor meerdere thuisbakkers eetbare prints op icing. Natuurlijk leveren jullie links ons "punten"op bij google maar kunnen we op deze manier ook van waarde zijn voor jullie.

Ik vind het jammer dat Elisa zo kort door de bocht gaat want het duurt even voor Google een sitemap indexeerd dat kunnen we niet versnellen. Verder staat de linkpagina inderdaad niet op onze homepage want we willen onze site zo zuiver mogelijk houden en staan er bv ook geen advertenties van andere op.  Kortom Elisa pas op wat jij (of je man) op dit forum zegt want het is niet altijd wat je denkt!

John
Marketing gefeliciTAART.nl

19

Beste John,

Opvallende reactie. Ten eerste moet je dan ook zo open zijn om toe te geven dat de sitemap.xml aangepast is sinds mijn reactie. Op het moment van schrijven was deze namelijk heel erg minimaal en niet voorzien van een link naar partners.html. Dit is nu wel het geval, dus Google zal hem nu wel ge

Mijn taarten zien?? Kijk dan op www.cakecompany.nl

20

Beste Remco,

wij hebben niets te verbergen en kunnen we hiervan alleen maar leren. Natuurlijk doe ik dit soort dingen niet zelf en hebben hiervoor een linkmanager die dit voor ons doet.

Wanneer wij het verzoek krijgen voor speciale taarten dan turen we ze door naar de linkpagina en kunnen ze zelff een keuze maken uit de links. Verder bemoeien we ons hier niet mee en mogen ze zelf kiezen. Het is duan ook een verkooppraatje maar dan wel om onze klanten te helpen want wij verdienen niets aan dit soort bestellingen. Een linkruil is dan ook een goeie keusal geeft dit geen garanties.

Ikheb dit mailtje op dit forum geschreven en neem ik aan dat iedereen dit kan lezen. We zijn hierin open!

de sitemap is niet aangepast naar aanleiding van je reactie maar als je iets niet zelf doet(lees kan) dan kan het langer duren.

Deze linkruil is momenteel het beste wat we kunnen doen want we willen de site zuiver houden maar ook aan de meeste wensen van onze klanten kunnen voldoen ook voor dit soort speciale taarten.  We kunnen geen garanties geven qua aantallen maar ditkan de thuisbakker ook extra bestellingen opleveren.

ik zal de opmerkingen doorgeven aan onze linkmanager en webmaster en kijken waar we dit eventueel kunne verbeteren.

Met vriendelijke groet,
John