Beste Remco,
wij hebben niets te verbergen en kunnen we hiervan alleen maar leren. Natuurlijk doe ik dit soort dingen niet zelf en hebben hiervoor een linkmanager die dit voor ons doet.
Wanneer wij het verzoek krijgen voor speciale taarten dan turen we ze door naar de linkpagina en kunnen ze zelff een keuze maken uit de links. Verder bemoeien we ons hier niet mee en mogen ze zelf kiezen. Het is duan ook een verkooppraatje maar dan wel om onze klanten te helpen want wij verdienen niets aan dit soort bestellingen. Een linkruil is dan ook een goeie keusal geeft dit geen garanties.
Ikheb dit mailtje op dit forum geschreven en neem ik aan dat iedereen dit kan lezen. We zijn hierin open!
de sitemap is niet aangepast naar aanleiding van je reactie maar als je iets niet zelf doet(lees kan) dan kan het langer duren.
Deze linkruil is momenteel het beste wat we kunnen doen want we willen de site zuiver houden maar ook aan de meeste wensen van onze klanten kunnen voldoen ook voor dit soort speciale taarten. We kunnen geen garanties geven qua aantallen maar ditkan de thuisbakker ook extra bestellingen opleveren.
ik zal de opmerkingen doorgeven aan onze linkmanager en webmaster en kijken waar we dit eventueel kunne verbeteren.
Met vriendelijke groet,
John