Re: Het Venetiaans Masker (speciaal voor Joyce 1984)
Sprakeloos.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het Venetiaans Masker (speciaal voor Joyce 1984)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Sprakeloos.
We hebben op DCE met z'n 3-en met open mond naar je creatie staan kijken. WOW! Prachtig!
Tja mannen en mode, dat gaat helaas niet altijd even goed samen...
Had de lieve man z'n bril vergeten want ik heb nog nooit zo iets gaafs en moois gezien!!
Ongelofelijk ... wat een meesterwerk heb je daar weer neergezet zeg. Een diepe diepe buiging van mijn kant ...... de zoveelste
Nou ik vind hem echt schitterend hoor. Petje af.....:thumb:
maarre hoe heb je dat nou uiteindelijk gedaan met het vervoer?
Groetjes,
Annette
Hij is gewoon geweldig! Lijkt me praktisch onuitvoerbaar als taart (hoor wie het zegt), maar dat maakt 'm niet minder mooi!
Je hebt de wetten van de zwaartekracht met verve getrotseerd. Die sjaal lijkt gewoon wel echte zijde...
En van die achterkant van de veertjes heb ik niks meegekregen, dus zo ellendig zawl het er wel niet uit hebben gezien.En idd, de jury mag helemaal niet laten meewegen wie de taart heeft neergezet!
Inderdaad je kan deze taart niet maken van een kapsel van biscuit. Dit moet echt van fruitcake gemaakt worden.
WAUW!!!!!
Wat schitterend!
Laat die man van de jury maar kletsen. Helemaal niet rommelig!!
Jij weet zelf het beste wat er geweldig en wat er goed aan was. Verkeerd en minder goed, zijn woorden die volgens mij niet van toepassing zijn op dezeIedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
lieve lieve caroline, mag ik je even vertellen dat ik dit geweldig gaaf en super gemaakt vind! het is zo gedetailleerd, ik kan zo op de foto niets zien wat mij stoort of niet goed/mooi genoeg zou zijn. als ik na een werkweek als ik nu gehad heb (wat een rampen week) nog zou kunnen buigen zou ik dat heel erg diep voor je doen, dit is Kunst!!! het idee, de uitvoering en de afwerking.
voor mij ben jij een ware taartgoeroe in zowel bedenken als uitvoeren, zowel klassiek als modern, jij kunt alles aan volgens mij.
2 dikke duimen verdient![]()
Ik ga hier helemaal van
Caroline, ik heb er op het DCE al met open mond naar staan kijken.
Het in werkelijkheid mogen aanschouwen van zo'n topcreatie toont zoveel meer dan een foto kan doen.
Jouw Venetiaans Masker is grandioos!
Maarre... dus geen prijs??
Nee dus, maar dat is niet het ergste wat je kan overkomen. Ik heb me gewoon lekker uitgeleefd. Anders ga je ook niet zo snel dit maken.
Nou ik vind hem echt schitterend hoor. Petje af.....:thumb:
maarre hoe heb je dat nou uiteindelijk gedaan met het vervoer?Groetjes,
Annette
Hij is in een open doos gegaan, die weer in een nog grotere doos met antislip er onder. Dat alles in een mega grote doos zodat er niet tegen aan gestoten kon worden. dat werkte prima, totdat we een noodstop moesten maken ( 5 vrouwen in een auto en een tom tom, en nog de weg kwijt in Eindhoven, daar waren we per ongeluk terecht gekomen) voor een stoplicht. En Petra was vergeten dat de wagen van haar vader wel erg snel reageerde op het rempedaal. De schade viel mee er waren een paar kleine veertjes gebroken. Maar er zaten er zoveel in dat het niet echt opviel.
ohhhh was die ook van jou ... zucht.. een plaatje om naar te kijken!!
Je laat ons zo mooi zien dat er zoveel mogelijk is....
*Bommeltje zwijmelt nog even verder bij de foto!!*
Wat gaaaaf zeg.
Ik zie je nog aan mijn tafel zitten met de eerste puzzel.
Ik zei toen al, meid, wat heb jij het in je handen, en zie hier......
Ik had lekker gelijk.
Nee hoor, alle eer aan jou.
Talentvol, en nog een geweldig lief mens ook.
ik heb hem op de dce goed van dicht bij bekeken en was onder de indruk laat ze maar lullen je ziet dat hier heel veel werk in zit en ik vind hem prachtig en de sjaal was net goed zo ja inderdaad een man die dat zegt
Ha Caroline, ik ben blij dat je hem/haar toch gepost hebt. De mening van dat stuk worst van een jurylid is niet te begrijpen hoor. Zeker de kift. Toen ik de shawl zag heb ik er voorzichtig aan gevoeld omdat ik dacht dat je er een echte over gedrapeerd had, dus die man had vast en zeker z'n oogjes niet goed uitgewassen 's ochtends.
Het is een prachtstuk!!!
OUT OF THIS WORLD! Ik kan mijn ogen gewoon niet geloven, wat een supermooi masker. Ik kan niets verzinnen dat je mooier of bijzonderder had kunnen doen. ZOOOOOO MOOI, ik heb er gewoon geen woorden voor!
wat een prachtig zicht is dit kunstwerkje, ik ben het met al het bovenstaande eens en wil er nog bijvoegen dat jij
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het Venetiaans Masker (speciaal voor Joyce 1984)