1 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (30-01-2010 12:43)

Onderwerp: Het Venetiaans Masker (speciaal voor Joyce 1984)

Met dit masker heb ik meegedaan aan de 3D wedstrijd op de DCE.
Dit idee had ik al een tijd in mijn hoofd zitten en nu deed de gelegenheid zich voor om het uit te voeren. Ik kwam er wel gauw achter dat ik het mijzelf erg moeilijk had gemaakt. Met de verentooi kwam ik er achter dat het makkelijker te bedenken is dan uit te voeren. Hoe doe je het met het vervoer, de blaadjes waren super dun en zo breekbaar als glas. En ook de sjaal was een moeilijk project, want dan heb je toch echt te maken met de zwaartekracht.
Hij is er dan toch gekomen, ik was niet tevreden over de achterkant van de veren, omdat ik eerst iets anders in mijn hoofd had, wat dus niet ging. Ik had de icing er te dik op gesmeerd en niet gladgemaakt, wel meegekleurd met de airbrush. Dit wilde ik nog 's avonds laat met wat veren aan de achterkant verdoezelen, maar mijn man zei: "het is goed zo". (Ik luister eigenlijk nooit naar zijn adviezen :O en nu wel). Dat werd mijn creatie dus fataal, een van de juryleden heeft gezien welke taarten  ik heb neergezet (wat eigenlijk niet hoort). En doordat mijn andere taart als vergelijkings materiaal werd gehouden, was dus het vonnis van "je kan veel beter" :rolleyes:. Inderdaad daar had hij gelijk in, maar ook vond hij de sjaal rommelig, en daar ben ik het dus niet mee eens, een sjaal hoort gedrapeerd te zijn dus rommelig (het is een man he ;) )
Ik weet dat de 300 blaadjes die ik heb gemaakt en gedust zonder rafels waren evenals de versieringen in het gezicht.
Al met al was ik er zelf tevreden over, behalve hoe de veren (blaadjes) met de icing
waren vastgezet.

Dit masker komt bij Petra in de nieuwe winkel te staan.

De foto is van de krant de Limburger

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LT3SJXEO.jpg

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

2

Re: Het Venetiaans Masker (speciaal voor Joyce 1984)

WAUWW!!!!!
ik vind em errug mooi!

groetjes José

3

Hemeltje lief!!
Wat een schitterend masker,echt heel erg mooi,top!!!
Ik vind het echt superknap en wel vervelend dat de jury je zag,maar goed,ik vind het een fantastisch mooi masker,doe het je zeker niet na,Caroline :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

Ik kom nog eens foto's voor je maken  ;) :lol:
Het is en blijft een pronkstuk, meid! Erg mooi gemaakt, heel subtiel en die airbrushglans is super!

Groet, Jolanda

5

Wat een kunstwerk Caroline!!!
Heb er wel 5 min. naar zitten staren. Schitterend.

6

jaaaaaaa....daar is ie!!! Was em van de week al aan het zoeken! Vond deze ook errug gaaf!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

7

Die man van de jury kan vast niet goed zien!........ Wat een prachtig masker heb je gemaakt!

8

Echt prachtig gemaakt. Jeetje ik zit echt verbazing te kijken hier zo mooi.

Raar dat de jury zo'n reactie geeft terwijl zij je eigenlijk niet eens hadden mogen zien.

9

Hij is echt prachtig!!!

Liefs, Zanoni

10

Ik vond hem ook top Caroline :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

11 Laatst bewerkt door Heidimaris (30-01-2010 13:07)

WAUW!!!!!
Wat schitterend!
Laat die man van de jury maar kletsen. Helemaal niet rommelig!!
Jij weet zelf het beste wat er geweldig en wat er goed aan was. Verkeerd en minder goed, zijn woorden die volgens mij niet van toepassing zijn op deze

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

12

Hij is gewoon geweldig! Lijkt me praktisch onuitvoerbaar als taart (hoor wie het zegt), maar dat maakt 'm niet minder mooi!
Je hebt de wetten van de zwaartekracht met verve getrotseerd. Die sjaal lijkt gewoon wel echte zijde...
En van die achterkant van de veertjes heb ik niks meegekregen, dus zo ellendig zawl het er wel niet uit hebben gezien.

En idd, de jury mag helemaal niet laten meewegen wie de taart heeft neergezet!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

13

Jeetje, ik vind het echt een waar kunstwerk hoor! Pfoe, wat een werk en wat prachtig gedaan!

Mijn website: Presentaart

14

prachtig caroline, wat een werk! Echt super gemaakt!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

15

Wow wat een prachtig kunstwerk!! Super

16

ik heb hier geen woorden voor. dit is gewoon kunst en niet te spreken over het resultaat.....gewoon geweldig...ik heb er geen woorden voor. het is gewoon prachtig!

Be in love with what you have

17

........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

whooooooooohh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

Wauw!!!!!

19

wowwwwwwwwwwwwwwwwww die pe buiging en respect!!!
hoe krijg je het voor elkaar!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

20

jaaaaaaaaaa daar is ie dan!! Wat vind ik deze geweldig zeg!!!
Echt bij staan dromen en hopen  dat ik dit mischien ooit ook eens iets kan maken wat erbij in de buurt komt!!

Die sjaal is zo echt, bijna aaibaar te noemen..
Super dat je hem even laat zien!!
:thumb: :thumb:  :thumb: :thumb:

21

Dit is gewoon kunstig, echt prachtig gemaakt, alle details aanwezig.. Je mag heel trots zijn

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

22

Wowowowowowowowowowow!!!!!!!!!!!!!

23

Hij is werkelijk prachtig en ontzettend knap gemaakt!

Wauw!!! Een topstuk ondanks alle op aanmerkingen die je zelf maakt...
Wat een knap stukje werk!!!!

gr. nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

25 Laatst bewerkt door kwebbeltje (30-01-2010 17:40)

lieve lieve caroline, mag ik je even vertellen dat ik dit geweldig gaaf en super gemaakt vind! het is zo gedetailleerd, ik kan zo op de foto niets zien wat mij stoort of niet goed/mooi genoeg zou zijn. als ik na een werkweek als ik nu gehad heb (wat een rampen week) nog zou kunnen buigen zou ik dat heel erg diep voor je doen, dit is Kunst!!! het idee,  de uitvoering en de afwerking.
voor mij ben jij een ware taartgoeroe in zowel bedenken als uitvoeren, zowel klassiek als modern, jij kunt alles aan volgens mij.
2 dikke duimen verdient
:thumb: :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.