Onderwerp: bruine marsepein
Hallo,
Ik heb de Icing colors van Wilton om mijn marsepein mee te kleuren. Nu wil ik de kleur bruin maken, iemand een idee hoe ik dat maak met deze kleuren of moet ik gewoon bruine marsepein kopen?
Groetjes Miriam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » bruine marsepein
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik heb de Icing colors van Wilton om mijn marsepein mee te kleuren. Nu wil ik de kleur bruin maken, iemand een idee hoe ik dat maak met deze kleuren of moet ik gewoon bruine marsepein kopen?
Groetjes Miriam
Kleuren met cacao is lekker
Bruin maak je door de primaire kleuren (rood, blauw en geel) door elkaar te mengen. Je kan er ook nog wat cacao doordoen + wat crisco omdat cacao de marsepein wat uidroogt.
M.!!!
Kijk daar was ik dus nooit opgekomen, cacao er door heen doen. Bedankt, kan ik vanmiddag aan de slag.
Groetjes Miriam
maakt het nog uit wat voor cacao je ervoor gebruikt? waar halen julle die, speciaal merk? en hoeveel is ong goed om te gebruiken
@ Miriam was het nog gelukt met je bruin??
he, wat een leuk idee!
Ik heb net marsepein bruin gekleurd. Met idd rood, geel, en blauw.
Ik ga het straks eens proberen om er cacao doorheen te doen.
Groetjes Marianne
Ik kwam er pas bij toeval achter dat je door oranje en zwart te mengen ook een hele mooie donkerbruine kleur krijgt.
Dan moet je wel meer oranje doen en een beetje zwart.
hoi patricia,
maakt niet uit welke cacao, en je ziet wel hoeveel je erdoor moet doen. goed kneden, het gaat niet zo snel als andere kleurstoffen is mijn ervaring. je fondant/marsepein krijgt dan ook nog een lekker chocolade-achtig smaakje erbij, dus da's een mooie bijkomstigheid
succes!
h
Ik ga elk stukje straks een keer proberen...
Het behang van me ouders gaf me een idee dus nu nog wachten op mijn spullen en kanik aa de slag.. Tenminste als eers de biscuits willen gaan lukken dan hahahha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » bruine marsepein