Onderwerp: Een paar vraagjes, wie wil me even helpen?
Hoi hoi,
Ik ga voor zaterdag mijn eerste 2 taartjes maken omdat mn dochtertje jarig is dan.
Ik wil 1 ronde taart maken van 24 cm van Hello kitty en 1 ronde van 20 cm met Upsy daisy en Igglepiggle erop.
Heb veel gevonden hier op de site, echt super maar zit nog met een paar vraagjes.
- Ik heb een gasoven met 8 standen op welke stand moet ik de taart bakken? en hoelang?
De vulling van de 1e taart (hello kitty en wil dan ook een roze vulling aanhouden) wordt met aarbeienjam en mona yoghurtpudding kwarttaart aarbei, kan dat bij elkaar of kan ik beter een andere combi maken?
En zat te denken bij de 2e taart aan Chocodreams van Mona als vulling, moet daar iets bij of is 2 laagjes daarvan al genoeg?
En ik gebruik springvormen van 20 cm en 24 cm kan ik dan beter de tabellen aanhouden van hier op de site ipv op de verpakking van de biscuitmix?
En als laatste: Ik wil donderdag beginnen om het puzzelplaatje en de 3d hello kitty alvast te maken hoe kan ik ze dan het beste bewaren tot zaterdag?
De taart bakken en bekleden doe ik vrijdag die kan ik als die klaar is toch gewoon in de koelkast bewaren?
Nou dat was het voor nu even, in iedergeval heel erg bedankt voor de tips!!
Het resultaat ga ik natuurlijk showen