Onderwerp: Asperges.....
Ik ben gisteren gebeld door een asperge bedrijf bij ons in de buurt. Of ik in april op hun open dag wilde komen. Ja dat wil ik natuurlijk wel, maar .....wat moet ik nu met asperges?? Degene vertelde dat ze 3 jaar geleden iemand hadden gehad, die had iets met asperges en witte chocolade gedaan, in kleine bonbonnetjes. Omdat hun van een chocoladebedrijfje waren. Nu willen ze dus iets met marsepein en asperges, maar ik heb geen idee wat ik hier nu van moet maken.
Hebben jullie tips, heb al zitten denken aan minimuffins met aspergemousse en iets met chocolade erdoor heen, of hartige m.muffins maar vind ik niet echt passend met marsepein denk ik,
of zal ik ccs vullen met aspergemousse net zoals je gewonne cc's vult en dan mooi versieren met een plaatje met een marsepeinen asperge erop. Het is nog ver , maar ik zit me echt suf te denken, mag gratis asperges komen halen om verschillende vullingen te maken, maar ik lust ze niet, dus moet manlief ze proeven, ha ha. Dus tips zijn heel erg welkom!!
Bedankt voor het meedenken!!