Re: De nieuwe layout wordt gelanceerd!
erg hip
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » De nieuwe layout wordt gelanceerd!
erg hip
Prachtig geworden wat een werk dames.
Ziet er prachtig uit en helemaal DLT: hip, vlot, modern en creatief!
Hij ziet er geweldig uit, straalt veel rust uit. Heel overzichtelijk!
En wat een werk, Marianne. Ik ben net klaar met mijn eerste site, nou ja, klaar, met het begin dan, dus ik weet hoe ontzettend veel werk het is. En dan is die van mij nog maar een fractie qua inhoud van DLT. Echt geweldig werk.
En de recepten zijn weer online!
Hij ziet er geweldig uit, straalt veel rust uit. Heel overzichtelijk!
En wat een werk, Marianne.
Dit keer hoefde ik dat niet allemaal zelf te doen hoor Daar werken de heren van Quattronet hard aan
En de recepten zijn weer online!
Allereerst mijn complimenten voor de supermooie, nieuwe en verfrissende look van de site.
Ik was vanmorgen helemaal blij te zien dat de recepten er weer opstonden. Echter de link naar de geplaatste vullingen klopt niet, waardoor deze niet werkt. Er mist een f (van forum) in het adres waardoor deze niet werkt. Klopt het dat niet alle linkjes van de vullingen het doen? Ik kan bijvoorbeeld wel op het recept van de citroenbavarois komen, maar klik ik op de banaanmousse dan kom ik op de hoofdpagina.
Jeetje marianne je bent flink tekeer gegaan meid.
Ziet er gelikt uit!
Ik weet niet of het net al weer is gewijzigd, maar bij mij werkt het wel gewoon?
Dus eerst naar Recepten, vervolgens ietsie naar beneden naar Vullen (32 recepten), dan klik je op "Bekijk recepten in Vullen" en op die pagina kun je het juiste recepte 'uitklappen' en de banaanvulling klapt bij mij ook uit
Jeetje marianne je bent flink tekeer gegaan meid.
Ziet er gelikt uit!
Heej, Babs!! Wat leuk je weer te zien!!! Enne, zie ergens boven je, it wasn't me
Babs schreef:Jeetje marianne je bent flink tekeer gegaan meid.
Ziet er gelikt uit!Heej, Babs!! Wat leuk je weer te zien!!! Enne, zie ergens boven je, it wasn't me
Schat, delegeren is ook een vak
Je bent en blijft in ieder geval de initiatiefneemster van alles.
Dus pak lekker dat compliment, steek hem in je zak.
quattronet schreef:En de recepten zijn weer online!
Allereerst mijn complimenten voor de supermooie, nieuwe en verfrissende look van de site.
Ik was vanmorgen helemaal blij te zien dat de recepten er weer opstonden. Echter de link naar de geplaatste vullingen klopt niet, waardoor deze niet werkt. Er mist een f (van forum) in het adres waardoor deze niet werkt. Klopt het dat niet alle linkjes van de vullingen het doen? Ik kan bijvoorbeeld wel op het recept van de citroenbavarois komen, maar klik ik op de banaanmousse dan kom ik op de hoofdpagina.
Hallo WMW,
Ik snap wat je bedoelt, je hebt het niet over de recepten die op de site zelf staan maar over het topic van Ria M.C. met een overzicht van vullingrecepten dat in de forumrubriek ingezonden recepten staat. Er staat een link naar dat topic op de startpagina van de recepten, en inderdaad ontbreekt een f in die link! En ook klopt het dat de verwijzing naar banaanmousse in dat receptentopic niet werkt. Ik vermoed dat dat komt omdat alle verwijzingen die voorheen naar recepten op de site zelf waren, nu na de verhuizing een ander adres moeten gaan krijgen. Voorlopig kunnen wij mods nog niks wijzigen aan de site zelf, maar ik kan wel kijken naar de links in het forumtopic. Doe ik meteen even
Ik heb ook nog iets (behalve dat het een hele gave site is, was en blijft )
Als ik vanuit het forum op tabellen klik krijg ik niet gelijk het scherm van de tabellen. ik krijg eerst het welkom scherm en pas als ik opnieuw op tabellen klik krijg ik de tabellen te zien.
En misschien ligt het aan mijn instellingen (heb nog een siimpel kleine scherm, niets breedbeeld) maar de rechterlijn loopt bij mij dwars door de tabellen heen door de ronde vormen van 35 cm.
Maar ik ben allang blij dat we straks geen errors en een snellere site gaan krijgen.
Hallo WMW,
Ik snap wat je bedoelt, je hebt het niet over de recepten die op de site zelf staan maar over het topic van Ria M.C. met een overzicht van vullingrecepten dat in de forumrubriek ingezonden recepten staat. Er staat een link naar dat topic op de startpagina van de recepten, en inderdaad ontbreekt een f in die link! En ook klopt het dat de verwijzing naar banaanmousse in dat receptentopic niet werkt. Ik vermoed dat dat komt omdat alle verwijzingen die voorheen naar recepten op de site zelf waren, nu na de verhuizing een ander adres moeten gaan krijgen. Voorlopig kunnen wij mods nog niks wijzigen aan de site zelf, maar ik kan wel kijken naar de links in het forumtopic. Doe ik meteen even
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Dacht alweer dat het aan mij lag na de post van Marianne. Zou super zijn als het weer voor elkaar is!!! Bedankt.
Super toppie gemaakt en voor mij sneller dan gedacht!!! succes want lijkt me een klus waar makkelijk dingen niet gaan zoals je zou willen...
ik heb wel een klein verbeterpuntje (maar misschien wordt daar al gewerkt). op de tabellenpagina is vooral de tabel van de ronde bakvormen slecht te lezen doordat de streep van de paginalayout er over heen valt. weet niet of dat computer gebonden is, maar ik vind het qua layout wat slordig staan en voor de tabellen wat onhandig met overnemen van de hoeveelheden.
succes!
@WMW: Sorry dat ik je niet snapte
@Smurf: Dat klopt; dat komt omdat het menu op het forum nog niet aangepast is, ligt dus niet aan jou Had ik wel al zelf kunnen doen eigenlijk, maar ik dacht nog maar even te wachten tot alles goed werkte zodat ik de linkjes in
ik heb wel een klein verbeterpuntje (maar misschien wordt daar al gewerkt). op de tabellenpagina is vooral de tabel van de ronde bakvormen slecht te lezen doordat de streep van de paginalayout er over heen valt. weet niet of dat computer gebonden is, maar ik vind het qua layout wat slordig staan en voor de tabellen wat onhandig met overnemen van de hoeveelheden.
succes!
Ja, hadden we gezien; in Firefox klopt het wel, in Internet Explorer niet. Wordt nog opgelost!
Geen probleem hoor Marian.
Het is ook niet zo dat ik het echt een groot probleem vind, maar ik dacht ik meld het even. Jullie kunnen tenslotte ook niet alles zelf zien .
Maar als je het nu toch weer zelf aan moet passen dan kost dit hele gedoe jou dus nog weer heel veel tijd en dat was toch niet meer de bedoeling?
Nou, dat menu is een kwestie van linkjes aanpassen, dus dat is te overzien hoor. En het is tijdelijk tot de nieuwe layout ook op het forum komt, dan is het wel ingebouwd
Er staat een link naar dat topic op de startpagina van de recepten, en inderdaad ontbreekt een f in die link!
Ok, daar kon ik wel zelf bij en heb ik nu dus aangepast
Olga'74 schreef:ik heb wel een klein verbeterpuntje (maar misschien wordt daar al gewerkt). op de tabellenpagina is vooral de tabel van de ronde bakvormen slecht te lezen doordat de streep van de paginalayout er over heen valt. weet niet of dat computer gebonden is, maar ik vind het qua layout wat slordig staan en voor de tabellen wat onhandig met overnemen van de hoeveelheden.
succes!
Ja, hadden we gezien; in Firefox klopt het wel, in Internet Explorer niet. Wordt nog opgelost!
sorry, nadat ik nog zocht naar het gele driehoekje met uitroepteken zag ik dat het tabellen"probleem" al gepost was, toch niet goed gekeken.
ik heb ook een geel driehoekje links onder.
Als ik op FAQ's bij het kopje vullen wil kijken klapt de lijst vanzelf weer in??
En ook een aantal recepten in het forumtopic werken niet.
Als ik overbodige dingen zeg.. excuus haha.
@WMW: Sorry dat ik je niet snapte
Geen probleem. Ik had zelf ook niet verder gekeken dan mijn neus lang was.
Het linkje werkt nu weer perfect.
De site ziet er goed uit, toppie gedaan!
Als ik op FAQ's bij het kopje vullen wil kijken klapt de lijst vanzelf weer in??
Ik zie inderdaad dat in Internet Explorer het niet goed werkt, staat waarschijnlijk al op de lijst.
En ook een aantal recepten in het forumtopic werken niet.
Dat klopt, die links moeten nog aangepast maar dat gaat Jozien doen als de site overal goed werkt om dubbele dingen te voorkomen.
Als ik overbodige dingen zeg.. excuus haha.
Nee hoor, is prima dat je het meldt!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » De nieuwe layout wordt gelanceerd!