Mosterd na de maaltijd, maar goed.
Sixy schreef:Ik zou het fijner vinden als de persoon in kwestie hierop zelf zou reageren ,dan dat er een "discussie " van allerlei meningen hierover wordt opgestart.
Dus als Marianne zelf zou willen reageren graag?
Dan hoeven anderen niet te gaan speculeren wat zij "vind" en of het al dan niet "lullig" bedoelt is.
Sorry, nog geen tijd gehad, of eigenlijk: niet gezien dat ik hier moest reageren.
Ja, beetje lullige opmerking is het wel ja, sorry. Slip of the keyboard zeg maar en nee, dat 'hoort' niet als admin. Maar niets menselijks is mij vreemd 
Maar om eerlijk te zijn is het precies wat Vlindertjuh1985 zegt; ergeren is een groot woord, maar op slechte dagen kwam het wel in die richting, vnl. in Ons kent ons, en dan gebeurt zo'n reactie. Je zult het ongetwijfeld als helpen bedoelen, dat neem ik direct van je aan, maar het valt gewoon erg op dat je elke keer weer je eigen site noemt die dan ook nog eens niet openbaar is.
Ik zet mijn mijn hyves idd geregeld neer maar met de bedoeling om mensen te helpen met hun vraag.
Ik bedoel daar niks kwaads mee, dus snap daarom ook niet wat nu het probleem is.
Kan je wel zeggen "nou weten we het wel"
Maar blijkt dat er toch nog mensen zijn die het niet weten aangezien ze hun vraag hier neerzetten en op mijn hyves het antwoord staat:D
By the way : op mijn hyves staat dus ook allang gewoon een link naar de leukste taarten.
Dat er een link staat naar DeLeuksteTaarten.nl wil ik ook gelijk van je aannemen, alleen is daar in ieder geval afgelopen 3 maanden niet op geklikt, dus ik dacht dat die er niet was.
Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag