1

Onderwerp: patroontje gezocht

ik ben al twee dagen op het internet en bij colourlovers op zoek naar een leuk fel printje voor een bumba stapeltaart....een dots of ruitjes motief....kan niks vinden en als iets vindt werkt het niet... heeft er nog iemand een leuk printje in zijn bestand zitten waar ik wat mee kan...??????????
als het maar felle primaire kleurjes zijn....
alvast bedankt

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: patroontje gezocht

Heb op baking dream cakes net een rainbow print gepost

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

3

thanks monique ga meteen ff kijken

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

aleen jammer dat je dan eerst lid moet worden om hem te kunnen zien

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

5

Ja, dat schijnt gewoon pech te zijn of zo... :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Claudia Mv 2 schreef:

Wat is daar zo jammer aan dan? Kost je toch geen geld??

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van

7

Marianne schreef:

Ja, dat schijnt gewoon pech te zijn of zo... :S

Lullige opmerking, geloof niet dat daar nu iemand op zit te wachten, maar als je er een probleem mee heb dat ik mensen doorverwijst naar mijn hyves site zeg dat dan op een normale volwassen manier?
Ik zie namelijk het probleem niet, maar schijnt dat jij je er aan begint te ergeren ofzo?
Ik heb niet het idee dat ik regels overtreed door mijn hyves hier neer te zetten toch?.

8 Laatst bewerkt door Vlindertjuh1985 (25-01-2010 08:43)

Ik denk niet dat het er om gaat of je wel of niet regels overtreed...
Het gaat er om dat je je hyves 100x genoemt hebt al... En je lid moet worden eerst.. Wat is het probleem van een openbare hyves voor taarten?!
En zo'n lullig opmerking van Marianne is het ook weer niet.. Hoe zou je het zelf vinden als op jou hyves 100x naar dit forum (of welke andere dan ook) word verwezen?

Dan zou je zelf ook zoiets hebben van "nou weten we het wel.."

Mijn blog + foto's van de gemaakte taarten en decoraties!! www.taartjeheerlijk.nl

9

Conny, wist je dat je ook zelf patronen kunt inkleuren met elke willekeurige kleuren jij wilt? zo kun je een bestaand ruitenpatroontje bijv. helemaal aanpassen naar jouw kleuren, maar ook vele andere patronen. zoek bij patterns en dna create new. ook kun je zoeken op lovers en dan kwebbeltje, dan zie je enkele die ik gemaakt heb. ;) als je er niet in slaagt om er zelf eentje naar wens te maken. laat het mij even weten in pb , dan geef ik je mijn telefoonnummer en praat ik je er wel doorheen. is mij laatst ook al met anderen gelukt op deze manier....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10 Laatst bewerkt door Sixy (25-01-2010 09:42)

Vlindertjuh1985 schreef:

Ik denk niet dat het er om gaat of je wel of niet regels overtreed...
Het gaat er om dat je je hyves 100x genoemt hebt al... En je lid moet worden eerst.. Wat is het probleem van een openbare hyves voor taarten?!
En zo'n lullig opmerking van Marianne is het ook weer niet.. Hoe zou je het zelf vinden als op jou hyves 100x naar dit forum (of welke andere dan ook) word verwezen?

Dan zou je zelf ook zoiets hebben van "nou weten we het wel.."

Ik zou het fijner vinden als de persoon in kwestie hierop zelf zou reageren ,dan dat er een "discussie " van allerlei meningen hierover wordt opgestart.
Dus als Marianne zelf zou willen reageren graag?
Dan hoeven anderen niet te gaan speculeren wat zij "vind" en of het al dan niet "lullig" bedoelt is.

Ik zet mijn mijn hyves idd geregeld neer maar met de bedoeling om mensen te helpen met hun vraag.
Ik bedoel daar niks kwaads mee, dus snap daarom ook niet wat nu het probleem is.
Kan je wel zeggen "nou weten we het wel"
Maar blijkt dat er toch nog mensen zijn die het niet weten aangezien ze hun vraag hier neerzetten en op mijn hyves het antwoord staat:D

By the way : op mijn hyves staat dus ook allang gewoon een link naar de leukste taarten.

11

kwebbeltje schreef:

Conny, wist je dat je ook zelf patronen kunt inkleuren met elke willekeurige kleuren jij wilt? zo kun je een bestaand ruitenpatroontje bijv. helemaal aanpassen naar jouw kleuren, maar ook vele andere patronen. zoek bij patterns en dna create new. ook kun je zoeken op lovers en dan kwebbeltje, dan zie je enkele die ik gemaakt heb. ;) als je er niet in slaagt om er zelf eentje naar wens te maken. laat het mij even weten in pb , dan geef ik je mijn telefoonnummer en praat ik je er wel doorheen. is mij laatst ook al met anderen gelukt op deze manier....

dat klopt!!! dankzij kwebbel is het mij ook gelukt om een paar prints te maken!! het gaat je vast lukken!!

groeten, Bianca
TAART in huis

12

Post schreef:
kwebbeltje schreef:

dat klopt!!! dankzij kwebbel is het mij ook gelukt om een paar prints te maken!! het gaat je vast lukken!!

ja en mij heeft ze ook via de foon geholpen  die kwebbel helpt je er zo door heen alsof je haar al jaren kent kwebbelt ze rustig door xxx

13

Sixy schreef:
Claudia Mv 2 schreef:

Om hem openbaar te maken kost ook geen geld.

Mvg Claudia

14 Laatst bewerkt door Sixy (25-01-2010 16:21)

Claudia Mv 2 schreef:
Sixy schreef:
Claudia Mv 2 schreef:

Klopt , maar aangezien ik geen probleem ziet dat iemand lid moet worden laat ik het zo.
Als je er geen lid van wilt worden ook goed:Y
En zullen we het daar dan maar bij laten?
Wordt namelijk zo'n onzin discussie, aangezien je wel lid bent van de taartendecoratie hyves terwijl dat juist wel openbaar is.

15

Sixy schreef:
Claudia Mv 2 schreef:
Sixy schreef:

Klopt , maar aangezien ik geen probleem ziet dat iemand lid moet worden laat ik het zo.
Als je er geen lid van wilt worden ook goed:Y
En zullen we het daar dan maar bij laten?
Wordt namelijk zo'n onzin discussie, aangezien je wel lid bent van de taartendecoratie hyves terwijl dat juist wel openbaar is.

ja dat klopt maar jij bent degene die zegt kijk op mijn hyves tewrwijl je dus niks kan zien en ik laat niet iedereen op mijn hyves en dat taart en decoratie er wel op staat heeft ook te maken dat ik er werk en er ook beheerder van ben.

Mvg Claudia

16 Laatst bewerkt door Sixy (25-01-2010 16:41)

Dat weet ik dat je er werkt, ben je er vaak genoeg tegen gekomen.
Maar meid, ik hou hier mee op.
Vind dit echt nergens meer over gaan eerlijk waar.

17

ja genoeg is genoeg het gaat inderdaad nergens meer over.

Mvg Claudia

18

Sixy, zou je de print niet ook dan hier neer willen zetten?

19

Mosterd na de maaltijd, maar goed.

Sixy schreef:

Ik zou het fijner vinden als de persoon in kwestie hierop zelf zou reageren ,dan dat er een "discussie " van allerlei meningen hierover wordt opgestart.
Dus als Marianne zelf zou willen reageren graag?
Dan hoeven anderen niet te gaan speculeren wat zij "vind" en of het al dan niet "lullig" bedoelt is.

Sorry, nog geen tijd gehad, of eigenlijk: niet gezien dat ik hier moest reageren.
Ja, beetje lullige opmerking is het wel ja, sorry. Slip of the keyboard zeg maar en nee, dat 'hoort' niet als admin. Maar niets menselijks is mij vreemd ;)

Maar om eerlijk te zijn is het precies wat Vlindertjuh1985  zegt; ergeren is een groot woord, maar op slechte dagen kwam het wel in die richting, vnl. in Ons kent ons, en dan gebeurt zo'n reactie. Je zult het ongetwijfeld als helpen bedoelen, dat neem ik direct van je aan, maar het valt gewoon erg op dat je elke keer weer je eigen site noemt die dan ook nog eens niet openbaar is.

Ik zet mijn mijn hyves idd geregeld neer maar met de bedoeling om mensen te helpen met hun vraag.
Ik bedoel daar niks kwaads mee, dus snap daarom ook niet wat nu het probleem is.
Kan je wel zeggen "nou weten we het wel"
Maar blijkt dat er toch nog mensen zijn die het niet weten aangezien ze hun vraag hier neerzetten en op mijn hyves het antwoord staat:D

By the way : op mijn hyves staat dus ook allang gewoon een link naar de leukste taarten.

Dat er een link staat naar DeLeuksteTaarten.nl wil ik ook gelijk van je aannemen, alleen is daar in ieder geval afgelopen 3 maanden niet op geklikt, dus ik dacht dat die er niet was.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

20

hey
ik vind dat je een hele leuke hyves heb
alleen jammer dat je eerst lid moet zijn
maar er staan veel tips en zo

groetjes
dorinda

21

En zoiets?

http://static.marktplaza.nl/images/1/84/8395384.jpg

22

ja cares..die is ook erg leuk... en sixy bedankt voor de toegevoegde printjes op je hyves..... zittebn leuke bij....
kwebbel ik mail je binnenkort ff want die colourlovers snap ik nog niet veel van...
maar ik moet ff moed verzamelen hahaha om je te bellen hihi...telefoon fobie heet dat ....