1

Onderwerp: een nieuwelinge uit Belgie

Deze site en forum is mij aangeraden door een mede-taartliefhebster uit Belgie.  Dus heb ik mij direct geregistreerd en ik dacht zo, laat ik mij maar ook ineens voorstellen, zo leer je nog wat leuke mensen kennen.  Ben 35 jaar (geboren 19/04/74, moet nog uitzoeken hoe dat op de verjaardagskalender hier moet krijgen). Getrouwd,2 zoontjes : drie jaar en 1,5 jaar. Ik werk fulltime en mijn man is huisman, watt hier  ik fantastisch vind!Als ik thuiskom moet ika alleen nog de leuke dingewn doen : met mijn kinderen spelen en taarten maken en ve rsieren!
Ik bak al enkele jaren taarten, versieren van taarten ben ik nog geen twee maanden mee bezig.  Ik hou vooral van icing spuiten (maar het wil nog iniet zo lukken) en mooie romantische taarten met bloemen en krullen. Als ik die taarten hier op het forum zie valt mijn mond open van verwondering, daar durf ik mijn 2 versierde tarrtjes niet tussenzetten. (dat moet i trouwens ook nog eens uitzoeken hoe ik dat hier moet doen)
Ik zal heel veel tips nodig hebben en ik hoop jullie eens tegen te komen op een "freubeldag" (woord dat ik niet kende hiervoor).
groetjes Cathy

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

2

Re: een nieuwelinge uit Belgie

Welkom, je zal hier nog vele uurtjes doorbrengen :D

3

Welkom op het forum!
Wel plaatsen die taarten hoor! Mijn eerste taart was heel lelijk (er zijn er maar weinig die gelijk een prachtexemplaar maken ;)) maar omdat ik hem wel plaatste kreeg ik gelijk nuttige tips.
Een album kan je maken bij oa mijnalbum.nl en de uitleg over foto's plaatsen staat bovenaan de taartenparade.

4

Martine schreef:

Welkom op het forum!
Wel plaatsen die taarten hoor! Mijn eerste taart was heel lelijk (er zijn er maar weinig die gelijk een prachtexemplaar maken ;)) maar omdat ik hem wel plaatste kreeg ik gelijk nuttige tips.
Een album kan je maken bij oa mijnalbum.nl en de uitleg over foto's plaatsen staat bovenaan de taartenparade.

Ik heb ondertussen mijn eerste 2 versierde taartjes geplaatst en de verjaardagskalender heb ik mij ook voor opgegeven. En inderdaad vind ik dat je hier fantastisch en snel veel tips krijgt. Spijtig dat ik dit forum pas nu leer kennen en niet vorige maand toen ik echt begon met taart versieren. (taart bakken doe ik al jaren)

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

Welkom op dit verslavende en leerzame forum!

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

6

welkom op dit gezellige en vooral leerzame forum!

Ik hoop dat je hier voor al je vragen een antwoord vind!!

Veel plezier met al je creaties wat je nog gaat maken! :)