Onderwerp: een nieuwelinge uit Belgie
Deze site en forum is mij aangeraden door een mede-taartliefhebster uit Belgie. Dus heb ik mij direct geregistreerd en ik dacht zo, laat ik mij maar ook ineens voorstellen, zo leer je nog wat leuke mensen kennen. Ben 35 jaar (geboren 19/04/74, moet nog uitzoeken hoe dat op de verjaardagskalender hier moet krijgen). Getrouwd,2 zoontjes : drie jaar en 1,5 jaar. Ik werk fulltime en mijn man is huisman, watt hier ik fantastisch vind!Als ik thuiskom moet ika alleen nog de leuke dingewn doen : met mijn kinderen spelen en taarten maken en ve rsieren!
Ik bak al enkele jaren taarten, versieren van taarten ben ik nog geen twee maanden mee bezig. Ik hou vooral van icing spuiten (maar het wil nog iniet zo lukken) en mooie romantische taarten met bloemen en krullen. Als ik die taarten hier op het forum zie valt mijn mond open van verwondering, daar durf ik mijn 2 versierde tarrtjes niet tussenzetten. (dat moet i trouwens ook nog eens uitzoeken hoe ik dat hier moet doen)
Ik zal heel veel tips nodig hebben en ik hoop jullie eens tegen te komen op een "freubeldag" (woord dat ik niet kende hiervoor).
groetjes Cathy