1

Onderwerp: De nieuwe layout wordt gelanceerd!

Vandaag, maandag 25 januari, wordt de nieuwe layout van de website (voorlopig alles behalve het forum) gelanceerd. Het eerste deel is al te zien: www.deleukstetaarten.nl. Beetje bij beetje volgt vandaag de content.

Ben er zelf erg trots op, niet alleen op het uiterlijk maar  ook op de wat meer dynamische inhoud :Y

Er zal vast nog wel iets zijn waar jullie vragen over hebben, of opmerkingen, of....
Laat het weten! Niet alles zal wellicht aangepast kunnen worden, maar er zullen ook dingen zijn die we over het hoofd hebben gezien ('t is een paar keer laat geworden ;)), dus: roept u maar!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: De nieuwe layout wordt gelanceerd!

Ziet er leuk uit dit eerste stukje van de nieuwe site, ben benieuwd naar de rest!!

gr. Annemieke

Leuke verrassing om zo de site te openen! Veel vrolijker als eerst en mooi overzichtelijk gebleven, complimenten hoor !!

4

Het ziet er fris uit, gezellig dat die foto's al zo om-en-om te zien zijn! Mochten ik er nog wat in zien zal ik het melden.... maar jullie hebben vast onwijs hard eraan gewerkt!

Groetjes, Linda

5

yep ik heb een opmerking: bij de regels
Deze site beschikt ook over een actief forum; hier kun je terecht voor al je vragen en tips op bakgebied of over deze site. Medebaksters denken met je mee! Je kunt hier ook je eigen taarten of andere baksels showen in de categorie Show Off ! ik zou er aan toevoegen dat alvorens je een vraag stelt je eerst even de zoekfunctie kunt gebruiken, hierbij zijn namelijk al vele antwoorden te vinden en zo voorkomen we dat vragen veelvoudig gesteld worden.

en misschien is het uitleggen wat FAQ is ook niet overbodig? ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Ziet er werkelijk prachtig uit en mooi overzichtelijk. Zie alleen de foto's bovenaan maar voor de helft ;)

Groetjes Cindy

7

Dat van die FAQ staat er al:

Ben je nog niet helemaal thuis in alles wat met taartdecoratie te maken heeft? Sla dan zeker de FAQ (Veel gestelde vragen) niet over!

Verder zie ik dat er wat nieuws is weggevallen :o Arme Pooh :P

8

jaaaa ziet er leuk uit, op een paar plaatjes na die het niet doen, super mooi!

9 Laatst bewerkt door kwebbeltje (25-01-2010 10:20)

:O ben dus ook zo'n doos die alles maar voor de helft leest zie ik :O

doe ook weer veel te veel dingen tegelijk 2-3 gaat nog wel, maar meer moet ik niet eens proberen :D

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Wahaa, je bent niet de enige hoor ;) Daarom denk ik trouwens dat de opmerking over zoeken op de voorpagina van de website niet zoveel effect zal hebben O-) ;)

11

Ik zou zeggen, cool cool supercool!!! Pluimpje!

12

Pooh back-upt hoor :+

Het is gewoon *gaaf geworden :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

13

Het is allemaal heel mooi geworden, worden weer vele uurtjes meegluren op de site (ben namelijk niet zo'n meeprater) veel succes met de nieuwe site, me complimenten.

14

Mijn complimenten hoor! Strak en overzichtelijk.

15

Heel erg leuk!!

16

:thumb:
Mooi overzichtelijk en frisse heldere kleuren!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

17

Ziet er leuk uit, maar mijn virusscanner gaat nu compleet over zijn nek als ik de website open:

Geweigerd: Trojan.JS.Redirector.ar http://pagead2.googlesyndication.com/pa … //show_ads

Willen jullie dat aub zsm tot op de bodem uitzoeken?

I'm not fat, I'm just short for my weight

18

Je virusscanner heeft problemen met de google-advertenties die op de pagina staan, dat heeft niets te maken met de update. Welke advertentie stond er onderaan of links toen je virusscanner reageerde? Dan kan ik dat aan Google doorgeven.

19

Ik werd aangenaam verrast vandaag.
Leuk, mooie site geworden.

20 Laatst bewerkt door Rafaela (25-01-2010 13:23)

Ik vind hem heel gaaf geworden :Y Mooi strak en mooie lichte kleuren en overzichtelijk!

Veel liefs Rafaëla

21

wauw,
wat is ie mooi geworden,
strak en overzichtelijk :thumb:

Het deel wat al zichtbaar is ziet er leuk, modern uit. Ga zo door!!
het is vast veel werk geweest.

Groetjes van Nicole!!

23

Mijn virus scanner op mijn laptop laat me niet toe op de site ik kreeg ook alleen maar waarschuwingen dus maar op de thuis computer overgestapt snap er niks van maar kan toch maar niet weg blijven hihihi en ik ben niet verslaafd :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

24

Ik krijg onderaan steeds een geel uitroepteken met de melding 'gereed, maar met fouten op de pagina' en dit over alle onderdelen van de nieuwe lay-out, behalve het forum.

25

heel mooi geworden

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa