1

Onderwerp: bakken in kookpotje?

Misschien een dom vraagje, maar kun je een taart bakken in een kookpotje? Ik wou graag nog een klein taartje bakken en toen ik in de keuken was zag ik een kookpotje staan en toen dacht ik zou dat gaan?

Groetjes Sarah

2

Re: bakken in kookpotje?

Dat gaat prima!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

oef!

wat bedoel je met een kookpotje? Ik heb hier van die kleine creusetpannetjes als ovenschaaltjes. Zou het daar ook in gaan?

absolute beginner ;-)

5

Ik heb het taartje ondertussen al gebakken, het ging heel goed, het kookpotje was nog in orde en de taart kwam er goed uit. Het enige dat niet goed was,was het feit dat ik 3 eieren had genomen en dat was duidelijk teveel, met het gevolg dat ik ook een oeps-moment had (het beslag liep helemaal over de rand en de oven hing vol :o :) )

6

flowercupcake schreef:

wat bedoel je met een kookpotje? Ik heb hier van die kleine creusetpannetjes als ovenschaaltjes. Zou het daar ook in gaan?

Nee die bedoel ik niet, ik bedoel zo'n gewoon kookpotje waar je BV. aardappelen in kookt. Ik denk wel dat het met een creuset-pannetje ook wel moet gaan want daar maak je toch ook souffl

7

je kan denk ik best in een pan -of kookpotje - bakken maar let wel op of de handvatten tegen hitte kunnen

ja, denk ook dat ik het ga proberen. Is precies een leuk maatje voor een meppertje!

absolute beginner ;-)

9

ik bak bijna altijd in mijn pannen.. super handig.. geen gezeur met de hoogte enzo

Lekker feestelijk rond.....

10

ja ik heb een mini taartje gebakken in zo'n aarde potje, het is heel goed gegaan.

gr's
Hiba