Onderwerp: bakken in kookpotje?
Misschien een dom vraagje, maar kun je een taart bakken in een kookpotje? Ik wou graag nog een klein taartje bakken en toen ik in de keuken was zag ik een kookpotje staan en toen dacht ik zou dat gaan?
Groetjes Sarah
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bakken in kookpotje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Misschien een dom vraagje, maar kun je een taart bakken in een kookpotje? Ik wou graag nog een klein taartje bakken en toen ik in de keuken was zag ik een kookpotje staan en toen dacht ik zou dat gaan?
Groetjes Sarah
Dat gaat prima!
wat bedoel je met een kookpotje? Ik heb hier van die kleine creusetpannetjes als ovenschaaltjes. Zou het daar ook in gaan?
Ik heb het taartje ondertussen al gebakken, het ging heel goed, het kookpotje was nog in orde en de taart kwam er goed uit. Het enige dat niet goed was,was het feit dat ik 3 eieren had genomen en dat was duidelijk teveel, met het gevolg dat ik ook een oeps-moment had (het beslag liep helemaal over de rand en de oven hing vol
)
wat bedoel je met een kookpotje? Ik heb hier van die kleine creusetpannetjes als ovenschaaltjes. Zou het daar ook in gaan?
Nee die bedoel ik niet, ik bedoel zo'n gewoon kookpotje waar je BV. aardappelen in kookt. Ik denk wel dat het met een creuset-pannetje ook wel moet gaan want daar maak je toch ook souffl
je kan denk ik best in een pan -of kookpotje - bakken maar let wel op of de handvatten tegen hitte kunnen
ja, denk ook dat ik het ga proberen. Is precies een leuk maatje voor een meppertje!
ik bak bijna altijd in mijn pannen.. super handig.. geen gezeur met de hoogte enzo
ja ik heb een mini taartje gebakken in zo'n aarde potje, het is heel goed gegaan.
gr's
Hiba
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bakken in kookpotje?