26

Re: echt moeten huilen... zo trots op de dooptaart zakt ie in...

ondanks je ellende is hij toch echt heel mooi hoor! idd een niet taarten oog zal het er niet aan zien. toen ik je verhaal las, dacht ik dat het drama veel erger zou zijn. Op de foto's ziet hij er nog best netjes uit!
Ik stut wel eens met rietjes, maar dan echt alleen maar 2 laags stapels of enkel de bovenste laag. en dan met veel meer rietjes als dat je dowels zou gebruiken.

Hoop dat het vandaag een mooie dienst is geweest en je hebt vast en zeker een hoop complimenten ontvangen voor je taart!

Groetjes Alexandra
http://www.lekkertaart.nl

27

ik zie alleen maar een hele mooie taart en ik denk dat heel veel mensen niet zien dat hij scheef ik (wat ik niet zie).en heb je veel compimenten gekregen dat denk ik wel .

Ingrid
make cupcakes not war

28

bedankt voor al jullie lieve reacties...
de dag wel heel erg leuk geweest en zoals de meesten zeiden, de mensen vonden de taart super mooi....

nogmaals bedankt

Lekker feestelijk rond.....

29

Ik vind het een super taart! Echt geweldig die roosjes wat een werk, echt heel knap en wat je niet moet vergeten, hij is wel om op te eten he?

30

een beetje scheef of niet, ik vind je taart prachtig!

31

Heel mooi! Maar kan me voorstellen dat het huilen je nader dan het lachen stond!

Groetjes San

32

Wat een prachtige taart!! Echt geweldig, die rozenwaterval! En zoals velen hierboven al zeiden: het valt echt niet op hoor!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...