1 Laatst bewerkt door joyce1982 (16-01-2010 15:56)

Onderwerp: echt moeten huilen... zo trots op de dooptaart zakt ie in...

Ik heb al een hele tijd naar deze taart toegewerkt....
morgen hebben we de doop van mijn jongste dochter.. ik heb daar een taart 3 hoog voor gemaakt...
ik heb gelezen op het forum dat mensen ook met rietjes stutten... ik dus ook met rietjes stutten.... en ja hoor ik ben de roosjes op mijn taart aan het aanbrengen zie ik de taart gewoon zakken... ik heb ff zitten janken.. alles was bijna klaar...
ik heb de lagen erafgehaald en met stukjes hout de taart opnieuw gestut...

het resultaat is om te janken... omdat ik alles eraf moest tillen, is alles alles behalve strak hij is helemaal ingezakt.... maar mijn hubbie zegt als ik daar door heen kijjk is de taart prachtig... ik wil de taart toch met jullie delen omdat heel mijn lief en leed erin zit

alvast bedankt voor het kijken...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6WJCIBRU.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NEEDAXKC.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VENC8RS4.jpg

de vullingen zijn witte en bruine chocomouse / zwitserseroom en een kersenvulling

Lekker feestelijk rond.....

2

Re: echt moeten huilen... zo trots op de dooptaart zakt ie in...

Ik vind het een hele mooie en schattige taart! Het is balen dat ie iets is scheefgezakt, maar dan zien mensen zonder 'taart-ogen' echt niet hoor :) Je gaat vast een hoop complimenten krijgen!

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

3

daar mag je ondanks het zakken toch echt wel trots op zijn! mooie roosjes! en wat een schattig meisje heb je geboetseerd!
wat zijn je kapsels hoog geworden! :)

groetjes Nina

4

Toch nog een toptaart om te zien hoor!

Een hele goede dienst morgen!

Groetjes, Linda

5

Prachtig!
Ben een beginneling en ik zie niets scheef aan de taart hoor! Dus je bezoek zal dat ook niet zien!
En gefeliciteerd met de doop!

Why stop dreaming when you wake up?

Meid, valt best mee!!!

7

Toch is ie prachtig geworden! Wat een hoop werk zit erin! Ik kan me voorstellen dat je enorm baalt, maar je hebt het prima opgelost! Zit er maar niet verder over in. Fijne dienst morgen!

8

hoi,
ik zie ook al niets scheefs, maar als je eenmaal zelf in zo'n crisis zit dan zie je het gelijk.. het valt reuze mee en hij is erg mooi! in ieder geval gebruik je de volgende keer stokjes :)

9

Snap wel dat je gejankt hebt als je je taart ziet inzakken, maar............het resultaat is helemaal niet om te janken!!
Misschien wat minder strak dan je gewild hebt en desondanks toch een prachtige taart :Y.
Als je niks zegt ziet je bezoek het vast niet ;) Prettige dag morgen.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

10

Als ik dit zie zonder de text te lezen zie ik gewoon een ontzettend mooie taart. Prachtig is ie, en dat vind waarschijnlijk iedereen. Hoop dat je toch erg van de mijlpaal kunt genieten!

11

Snap je dat je ff hebt zitten brullen hoor!! Toch is hij echt prachtig geworden!!

12

Ach meid, hij is prachtig hoor ! tuurlijk had hij strakker gekund maar ik vind het al knap dat je na het uit elkaar halen nog zo'n schitterende taart hebt gemaakt ! De liefde straalt ervan af, echt waar !

Groetjes, Conny

13

Ohhhhhhhhhhh wat erg.. had zo met je te doen toen ik het verhaal las, maar je taart is zo mooi. Je rozen.. jeetje wat gaaf! Het is misschien een hele zure maar wel wijze les.. niet stutten met rietjes.. die kunnen het gewicht niet dragen van twee taarten. Gelukkig heb je er nog zoiets moois van kunnen maken, mijn complimenten.

14

Hij is mooi geworden hoor! Prachtig met al die rozen!

Gefeliciteerd met de doop!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

15

Hij is nog steeds mooi hoor en je roosjes zijn super!

16

Kan me heel goed voorstellen dat je huilen moest, maar desondanks is ie prachtig!
Wat een mooie rozenwaterval!! weet wel zeker dat je morgen veel leuke reacties krijgt!
Hele fijne dag toegewenst voor morgen.

Veel liefs, Annelies

17

super mooie taart hoor en vast heel lekker. en bedenk maar dat je 'm nog hebt kunnen redden op tijd. wordt je smorgens wakker en ligt ie dan in puin........(nachtmerrie)

18

ik vind het toch een heel mooie taart hoor! en de gasten zullen er vast niks van merken.
ik vind die lading rozen langs de zijkant heel mooi!

19

ik denk dat je kleine jaren later met trots en bewondering naar haar doop foto's gaat kijken. het is een prachtig taart en je ziet duidelijk dat er veel tijd is er in gestoken. goed gedaan

20

Tuurlijk kost dat een paar tranen, tis immers een taart voor een voor jou belangrijk moment. Maar meidje, het is echt een schitterende taart hoor. Die rozen doe je met geen mogelijkheid na, gestut of nie.

Zet het aan de kant en geniet van het feestje morgen en alvast gefeliciteerd met de doop van jullie dochter.

Printje op ouwel of frosty nodig? Mail me even!

21

De taart is prachtig en vaak zien de andere mensen niet eens jouw probleem.
Zij zullen nooit weten wat je in gedachten had en ben je de enigste die het verschil ziet.

Echt ik en vele met jouw hebben allemaal wel eens in janken uit kunnen barsten en deden dit ook, maar toch wordt het resultaat weer prachtig en heb je blije mensen

Niet geschoten is altijd mis

22

Oooooh, ik voelde helemaal met je mee toen ik het las. Maar: top dat je hem hebt gepost, want hij is nog steeds PRACHTIG! Zoveel werk en liefde zit er in en ook al vind je het zelf niet goed, ik weet zeker dat de anderen totaal onder de indruk zullen zijn.

Bakgroetjes van Marinka!

23

Ondanks dat ie wat ingezakt is vind ik hem toch heel leuk hoor!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

24

Hij is prachtig! Jammer dat hij zo zakte maar uiteindelijk heb je het knap opgelost.
Ik wens je vandaag een prachtige dag met de doop van je dochter. Mijn dochters zijn ook allebei gedoopt en ik wou dat ik toen al zulke taarten maakte... die van jou is heel mooi en de kleuren vind ik erg mooi!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

25

Ik vind ze ook nog prachtig. De kleurencombinaties is echt top!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be