1

Onderwerp: Favorieten..

Ik zie heel vaak dat jullie zeggen die zet ik in mijn favorieten nu zou ik dit ook heel graag willen alleen hoe doe ik dat heb al gekeken bij de FAQ en onder zoek functies maar helaas iemand, misschien een antwoord enne weer erg bedankt alvast..

2

Re: Favorieten..

iggie23 schreef:

Ik zie heel vaak dat jullie zeggen die zet ik in mijn favorieten nu zou ik dit ook heel graag willen alleen hoe doe ik dat heb al gekeken bij de FAQ en onder zoek functies maar helaas iemand, misschien een antwoord enne weer erg bedankt alvast..

Onder je favorieten in Internet Explorer of Firefox...........de website die je op wilt slaan openen, CTRL-D en dan aangeven hoe je de site wil noemen en of je deze eventueel in een aparte map wilt zetten..

3

Er staat links boven je scherm een afbeelding.1 met een sterretje en 1 met een sterretje en een kruisje doorheen.
Die klik je aan en dan komt er in je scherm te staan of dat je het wil toevoegen.
En die klik je ook weer aan.
Ook kan je,als je iets ziet om op te slaan bij je favo's op de RECHTER muisknop klikken en daar zie je ook een kopje staan waar:aan je favotieten toevoegen.Dan klik je dat met je LINKER muisknop aan.
That's it.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

Ik denk dat ze foto's opslaan bedoelt. Je gaat met je muis op de afbeelding staan die je wilt opslaan. Je klikt met je rechtermuisknop en kiest dan opslaan als....en dan kies je waar je hem wilt hebben.

Ik ben niet zo goed in dit soort dingen uitleggen.

Volg je hart...want dat klopt!

5

ja inderdaad de foto's ja hahaha maar ik ga direct zo ff proberen bedankt voor jullie sneel reactie....Groetjes In