Onderwerp: Mijn aller aller eerste cupcakeje
Hallo,
dit zijn mijn allereerste cupcakejes. Bovenop een toefje frambozen botercreme en spikkels.

Groetjes Magien
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn aller aller eerste cupcakeje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
dit zijn mijn allereerste cupcakejes. Bovenop een toefje frambozen botercreme en spikkels.

Groetjes Magien
ziet er heerlijk uit!
lekker! zo een toef heb ik nog niet eerder gemaakt. een hap botercreme staat me tegen! maar ziet er wel erg mooi uit
Awh wat een lieffies zeg!
Die zien er heerlijk uit! Mooi gedaan ook die toef!
Leuk hoor!!
groetjes Darlene
Hoi allemaal!
bedankt voor jullie leuke reacties!
De cupcakejes zijn erg goed gelukt en smaken heerlijk! Dit gaan we zeker vaker doen! Ik heb het bewust bij een klein toefje gehouden, zo'n hele berg is ook een beetje veel van het goede
Door de botercreme had ik een pakje saroma framboos gemengd en dat maakte het net even wat frisser! Volgende keer kijken of ik ze met fondant en figuurtjes kan maken! Vind ik ook wel erg leuk!
Groetjes Magien
Goed idee om Saroma door de botercreme te doen! Ga ik onthouden!
De cupcakes zien er heel mooi uit!
Ziet erg feestelijk uit. En hoe doe je dat met die Saroma? Doe je dan ook minder suikerbakkerspoeder door je mix ofzo?
Hoi,
ik had het hier ergens op het forum gelezen dat je dat erdoor kon doen. Ik heb het er nu gewoon bij in gedaan (hele pakje zonder nadenken
), maar de volgende keer denk ik dat ik er iets minder poedersuiker door doe. Ik denk dat er dan ook net iets te veel poeder door de boter komt. Het smaakte in ieder geval wel, gaan we zeker vaker proberen!
Groetjes Magien
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn aller aller eerste cupcakeje