1

Onderwerp: Mijn aller aller eerste cupcakeje

Hallo,

dit zijn mijn allereerste cupcakejes. Bovenop een toefje frambozen botercreme en spikkels.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3RXHRXY4-D.jpg

Groetjes Magien

Re: Mijn aller aller eerste cupcakeje

ziet er heerlijk uit!

***Groetjes van Sonja***
Mijn taarten album! Hand made by Sonja

3

lekker! zo een toef heb ik nog niet eerder gemaakt. een hap botercreme staat me tegen! maar ziet er wel erg mooi uit

Let them eat cake
http://annettes.tk/

4

Awh wat een lieffies zeg!

..: Liefs Ingrid :..

5

Die zien er heerlijk uit! Mooi gedaan ook die toef!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

Leuk hoor!!
groetjes Darlene

7

Hoi allemaal!

bedankt voor jullie leuke reacties!

De cupcakejes zijn erg goed gelukt en smaken heerlijk! Dit gaan we zeker vaker doen! Ik heb het bewust bij een klein toefje gehouden, zo'n hele berg is ook een beetje veel van het goede ;) Door de botercreme had ik een pakje saroma framboos gemengd en dat maakte het net even wat frisser! Volgende keer kijken of ik ze met fondant en figuurtjes kan maken! Vind ik ook wel erg leuk!

Groetjes Magien

8

Goed idee om Saroma door de botercreme te doen! Ga ik onthouden!
De cupcakes zien er heel mooi uit!

9

Ziet erg feestelijk uit. En hoe doe je dat met die Saroma? Doe je dan ook minder suikerbakkerspoeder door je mix ofzo?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

10

Hoi,

ik had het hier ergens op het forum gelezen dat je dat erdoor kon doen. Ik heb het er nu gewoon bij in gedaan (hele pakje zonder nadenken ;) ), maar de volgende keer denk ik dat ik er iets minder poedersuiker door doe. Ik denk dat er dan ook net iets te veel poeder door de boter komt. Het smaakte in ieder geval wel, gaan we zeker vaker proberen!

Groetjes Magien