1

Onderwerp: vraagje website

Ik probeer om onder mijn avatar mijn website (hyves met mijn taartje) te zetten maar snap er niet veel van. Ik ben vanochtend veel wijs geworden van de how to over het plaatsen van een foto, is er ook zo'n how to voor de vermelding van je eigen site?
Gr Cedes.

Liefs, Cedes.

2

Re: vraagje website

Je gaat dan naar je profiel, daar kan je onder de landkaart je website invoeren. Dan komt hij onder je avatar

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

O, bedankt! ik had hem echt over het hoofd gezien, oeps!

Liefs, Cedes.

4

toevallig zat ik er ook mee te tutten,want ik wilde ,als je de website bij je naam aanklik,mijnalbum.nl hebben,en zal er wel weer overheen kijken want ik ben er nog niet achter,dus als het kan heel graag ------waar zoeken??????
               groetjes Carla

5 Laatst bewerkt door Chocoholic (16-01-2010 10:14)

carol schreef:

toevallig zat ik er ook mee te tutten,want ik wilde ,als je de website bij je naam aanklik,mijnalbum.nl hebben,en zal er wel weer overheen kijken want ik ben er nog niet achter,dus als het kan heel graag ------waar zoeken??????
               groetjes Carla

Bovenaan staat een oranjeachtige menubalk, daar staat als 1 na laatste PROFIEL,
hier klik je op, en dan kom je in een nieuw scherm. Links staat persoonlijke gegevens, je klikt daarop en komt in een bestand met een landkaart. Net onder die kaart kun je je website invoeren, daarna nog even op opslaan klikken. Succes!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

lieve Chocoholic ik heb nu website bij me naam staan,en als je die aanklikt kom je ook op  www.mijnalbum.nl helemaal goed ,maar niet op de mijne haha,dus mis ik waarschijnlijk toch nog een handeling en ik weet te weinig om het goed te krijgen dus om  welke  gaat het, als jij het weet heeeeel graag ,vast bedankt hoor.
        groetjes Carla

7

carol schreef:

lieve Chocoholic ik heb nu website bij me naam staan,en als je die aanklikt kom je ook op  www.mijnalbum.nl helemaal goed ,maar niet op de mijne haha,dus mis ik waarschijnlijk toch nog een handeling en ik weet te weinig om het goed te krijgen dus om  welke  gaat het, als jij het weet heeeeel graag ,vast bedankt hoor.
        groetjes Carla

Je linkt nu idd naar mijnalbum.nl maar je album heeft toch ook een naam? Bijv. mijnalbumcarol o.i.d. je kunt het beste eerst naar je album gaan waar jouw foto`s instaan, en dan deze link plakken in je profiel.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

8 Laatst bewerkt door carol (17-01-2010 11:54)

Je linkt nu idd naar mijnalbum.nl maar je album heeft toch ook een naam? Bijv. mijnalbumcarol o.i.d. je kunt het beste eerst naar je album gaan waar jouw foto`s instaan, en dan deze link plakken in je profiel.

--------------------------------------------------------------------------------
www.chocolate-dreams.nl

Chocoholic ,
SUPER bedankt,dankzij jouw is het me gelukt,helemaal top je goede uitleg             nogmaals bedankt
   lieve groetjes Carla

9

Graag gedaan!!

10

Kijk ben ik blij dat ik toch ff gevraagt heb, nog wat meer blije mensen.

Liefs, Cedes.