Onderwerp: saroma
ik lees geregeld over saroma pudding als vullin
nou lijkt me dat lekker maar hoe doe je dat
maak je gewoon de pudding zoals de verpakking voorschrijft of gaat de poeder gewoon door de botercreme?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » saroma
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik lees geregeld over saroma pudding als vullin
nou lijkt me dat lekker maar hoe doe je dat
maak je gewoon de pudding zoals de verpakking voorschrijft of gaat de poeder gewoon door de botercreme?
ik gooi het poeder gewoon door de botercreme. Ik doe het dan wel alvast door de mix die je maakt van de mix/poedersuiker/water maar anderen doen het er pas bij als ze hem gaan mixen met boter.
Hallo,
En doe je daar dan het hele pakje door heen of maar een klein beetje.
Ik lees even mee want Saroma als vullingslaag vind ik persoonlijk niet zo lekker maar als extra smaakje door de bbc... mmmmm is het uitproberen wel waard. Denk ik
ik gebruik geen mix maar gewoon roomboter kan het dan ook of moet er dan water bij?
Ik heb net deze gevonden.
http://cherryfizz.nl/aardbeien-saroma-botercreme/
ik doe het gewoon bij de bc om af te smeren,dus die 1:1. Ik doe de saroma dan wel in plaats van een gedeelte van de poedersuiker. Dus boter, saroma en suikerpoeder, er hoeft dus geen water bij. Ik vind dit zelf lekkerder om af te smeren omdat ik bc echt smerig vind zonder smaak.
Verder doe ik de saroma ook wel gebruiken in slagroom om te vullen. Maar dan moet je wel even kijken dat je er niet teveel bij doet,want dan wordt hij echt heel stijf enne hier spreekt iemand uit ervaring
Ik heb altijd de mix van de shop en die is z
Nou dat ga ik eens een x proberen dus
Ik heb altijd de mix van de shop en die is z
Veel liefs Rafaëla
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » saroma