Onderwerp: Kitchenaid of Kenwood?
Mijn keukenmachine en handmixer zijn nu echt kapot en aan vervanging toe.
Omdat ik graag (appel)taart en koekjes met mijn oudste dochter maak en sinds kort dus ook in de weer ben met marsepein bij het bekleden van taarten en cupcakes , is een nieuwe machine echt een must.
Mijn oog is gevallen op de Kitchenaid (ijsblauw!) en volgens de kookwinkel in het dorp is het een prima apparaat. Echter, van de cursusleider (workshop taart bekleden) heb ik begrepen dat hij een volgende keer een Kenwoon zal kopen (voordeliger en misschien zelfs wel beter, meer Watt) en van een andere docente heb ik begrepen dat ook zij overgestapt is op Kenwood. Dit had weer te maken met de grote hoeveelheden die zij klaarmaakt vanwege het geven wan workshops.
Ik weet even niet wat nu wijsheid is; de meningen zijn erg verdeeld.
Thuis zal ik geen 4 taarten tegelijk moeten maken; 2 hooguit. En wat betreft het marsepein kleuren; ik vraag me ook af of ik dit machinaal ga doen. Als ik in de weer ga met marsepein is het voor een taart die hooguit uit 2 lagen bestaat. Wengens drukte zal ik echt geen bestellingen gaan doen of workshops gaan geven
Ik plaats 'm in een klein hoekje op het aanrecht, dus hij staat echt in het zicht.
Wat zal ik doen ?!