1

Onderwerp: mijn alleralleraller eerste bruidstaart...

En wat vond ik het eng...deze mensen zijn 40 jaar getrouwd en 40 jaar geleden hadden ze geen geld voor een echte bruidstaart. Toen ik afgelopen september op de braderie stond, vroeg deze mevrouw of ik niet voor haar 40 jarige huwelijk een bruidstaart wilde proberen. Haar man moest er nog aan wennen en vond het onzin, maar uiteindelijk heeft ze haar man overgehaald.

Het was nog een hele spannende periode want toen ik het proeftaartje ging brengen, hadden ze 2 mensen in de familie die op sterven lagen, maar in overleg met hun familie hebben ze besloten om het feest toch door te laten gaan. Het bruidspaar wist dat dit voor mij echt de allereerste keer was, en dat vonden ze helemaal niet erg, als ik maar wel zorgde voor een bruidspaar in de top. Ik heb veel leermomenten gehad, maar het was echt onwijs leuk om te doen. Helaas werd de onderste taart niet zo hoog.

Ik kon niet kiezen uit de foto's dus ik plaats ze allemaal maar even. Bedankt voor het kijken!! 

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DAZKQHDJ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SGEJQPQL.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3HEZSQBM.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6V4HV4OQ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4SL67EQW.jpg

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-DWD437CO.jpg[img]

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTJGEOTU.jpg

Het bruidspaar was er nog niet toen ik de taart ging brengen, maar er liep wel een hele grote hond rond die dacht ha een lekker hapje. En ik durfde niet weg te lopen bij mijn taart was zo bang dat die hond er aan zou gaan beginnen. De eigenaar van het partycentrum zei dat die wel te vertrouwen was en dat hij nog nooit ergens een hap uit had genomen, maar op mijn aandringen werd de hond toch naar buiten gestuurd.

Ik zag het al helemaal voor me, taart helemaal de rit overleefd door hond opgevroten :lol:

Morgen spreek ik de bruidengom dus ik ben zeer benieuwd. De taart was op verzoek van de bruid gevuld met aardbeienjam, champagnecreme en witte chocoloademousse.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: mijn alleralleraller eerste bruidstaart...

Ik vind m echt super hoor !!

Groetjes Serife..

3

ooo, vreselijk als een hond zo'n plaatje van een taart zo aanvreten!!!
ik vind je bruidspaar prachtig!!! :thumb: :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

4

Heel mooi vindt je bruidspaar super goed gelukt!!ze kijken zo verliefd!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

5

Wat een lief bruidspaartje!!!! Heb ik ff opgeslagen als je het niet erg vindt:)

6

nou ik kan de reaktie wel raden hoor van hetbruidspaar wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw een hele mooie taart

7

Annekehil schreef:

Wat een lief bruidspaartje!!!! Heb ik ff opgeslagen als je het niet erg vindt:)

Nee dat vind ik niet erg, juist een eer!!!!! :Y

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

Wat heb je dat mooi gedaan zeg! Zo mooi geboetseerd! echt geweldig!

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

9

Pracht van een taart en wat een beauty van een bruidspaar. Super geboetseerd. Knap hoor!!

10

super mooi, je bruidspaar is erg mooi

Lekker feestelijk rond.....

11

Wat een plaatje en wat een allerschattigst bruidspaar!!!!

12

Hele leuke en mooie bruidstaart heb je gemaakt,Chantal!
Een heel mooi geboetseerd paartje,misschien jammer dat het onderste kapselidd wat lager is,maar stoort zeker niet,top gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

13

natasja147 schreef:

Hele leuke en mooie bruidstaart heb je gemaakt,Chantal!
Een heel mooi geboetseerd paartje,misschien jammer dat het onderste kapselidd wat lager is,maar stoort zeker niet,top gedaan.

Dank je wel natasja, mijn vriendin had de onderste gebakken, omdat het bakblik niet bij mij in de oven past en toen bleek ook nog dat haar oven niet helemaal waterpas stond, dus als ik ooit weer eens een bruidstaart moet maken, dan mix ik zelf en bak ik het af bij de buren, want mijn kapsels worden altijd wel hoog en ik vind het zonde als die niet gelijk is als de bovenste!! Maar goed, het bruidspaar vond het niet erg en ze wisten het, dus ben er best een klein beetje trots op.

heel mooi

Groetjes Miranda

15

mooi gedaan hoor! Ik vind het knap dat je het patroon ook op de onderste taart zo mooi hebt gekregen! Bij die grotere taarten lukt het mij meestal niet zo goed :S

16

Ik vind hem heel mooi, dat onderste kapsel valt niet eens echt op. Erg mooi geboetseerd trouwens!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

17

Nathalie schreef:

mooi gedaan hoor! Ik vind het knap dat je het patroon ook op de onderste taart zo mooi hebt gekregen! Bij die grotere taarten lukt het mij meestal niet zo goed :S

Is vast beginnersgeluk hoor, hihi, maar wel heel erg leuk zo'n mat, de bruidegom kwam vandaag betalen en hij vond het helemaal geweldig, en ontzettend lekker, dat is toch het belangrijkste :Y maar hij was nu druk met zijn vrouw bezig om een bijpassende stolp te kopen, want hij vond het zo verschrikkelijk knap gemaakt, nou als dat geen compliment is.. zit hier nu een klein beetje te glimmen van trots!!

18

Erg goed gelukt hoor! Vind het een mooie taart geworden, en goed strak!
Je bruidspaartje is ook erg lief.
Jammer van die onderste taart inderdaad, ik heb het ook weleens gehad en als ik tijd heb (meestal maak ik tijd ;)) bak ik dan nog een laag bij, zodat hij (bijna) net zo hoog is.
Maar hij ziet er verder erg goed uit!

Mijn website: Presentaart

19

mascha schreef:

Erg goed gelukt hoor! Vind het een mooie taart geworden, en goed strak!
Je bruidspaartje is ook erg lief.
Jammer van die onderste taart inderdaad, ik heb het ook weleens gehad en als ik tijd heb (meestal maak ik tijd ;)) bak ik dan nog een laag bij, zodat hij (bijna) net zo hoog is.
Maar hij ziet er verder erg goed uit!

Dank je mascha, en inderdaad mocht het me nog een keer overkomen, er nog 1 bijbakken!!

prachtige eerste bruidstaart wauw!!!!

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

21

SUPER!!!! en geweldig geboetseerd weer..echt super!!!

22

Prachtig hoor!!!!!!!!!! Geen woorden voor. weet zeker dat ze het heel mooi en bijzonder hebben gevonden!!!

23

Oh prachtig zeg! En wat een lief bruidspaartje heb je gemaakt, onwijs knap!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

24

Ik ben blij met zovele foto's. Hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi. Het bruidspaartje is SUPER!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

25

Dat paartje ontroert me, prachtig!

Jij bent erg goed in boetseren, Chantal :thumb:
Wat leuk ook dat de gom zo blij was met de taart terwijl hij het eigenlijk niet zag zitten :)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!