Onderwerp: mijn alleralleraller eerste bruidstaart...
En wat vond ik het eng...deze mensen zijn 40 jaar getrouwd en 40 jaar geleden hadden ze geen geld voor een echte bruidstaart. Toen ik afgelopen september op de braderie stond, vroeg deze mevrouw of ik niet voor haar 40 jarige huwelijk een bruidstaart wilde proberen. Haar man moest er nog aan wennen en vond het onzin, maar uiteindelijk heeft ze haar man overgehaald.
Het was nog een hele spannende periode want toen ik het proeftaartje ging brengen, hadden ze 2 mensen in de familie die op sterven lagen, maar in overleg met hun familie hebben ze besloten om het feest toch door te laten gaan. Het bruidspaar wist dat dit voor mij echt de allereerste keer was, en dat vonden ze helemaal niet erg, als ik maar wel zorgde voor een bruidspaar in de top. Ik heb veel leermomenten gehad, maar het was echt onwijs leuk om te doen. Helaas werd de onderste taart niet zo hoog.
Ik kon niet kiezen uit de foto's dus ik plaats ze allemaal maar even. Bedankt voor het kijken!!
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-DWD437CO.jpg[img]
Het bruidspaar was er nog niet toen ik de taart ging brengen, maar er liep wel een hele grote hond rond die dacht ha een lekker hapje. En ik durfde niet weg te lopen bij mijn taart was zo bang dat die hond er aan zou gaan beginnen. De eigenaar van het partycentrum zei dat die wel te vertrouwen was en dat hij nog nooit ergens een hap uit had genomen, maar op mijn aandringen werd de hond toch naar buiten gestuurd.
Ik zag het al helemaal voor me, taart helemaal de rit overleefd door hond opgevroten
Morgen spreek ik de bruidengom dus ik ben zeer benieuwd. De taart was op verzoek van de bruid gevuld met aardbeienjam, champagnecreme en witte chocoloademousse.