Onderwerp: kadootje
een taartje voor mijn schoonmoeder, in het midden lag een sieraadje als cadeau voor haar, hij was gevuld met slagroom, 4vruchten jam en stukjes witte chocolade

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kadootje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een taartje voor mijn schoonmoeder, in het midden lag een sieraadje als cadeau voor haar, hij was gevuld met slagroom, 4vruchten jam en stukjes witte chocolade

deze vind ik echt te gek!
leuk gedaan! 
Echt leuk gedaan hoor!!!
Wat zal ze er blij mee geweest zijn, een echt juwelen doosje, wat origineel! ziet er prachtig uit!Die mogen ze mij ook kado doen 
Wat leuk gedaan,maar is het niet te gevaarlijk,straks dacht ze dat het sierraad ook eetbaar was 
Wat een leuk dubbel leuk kado om te krijgen!!!!
Deze is echt heel erg leuk, zeker omdat je de deksel ook apart gemaakt hebt!
Hij is echt leuk zeg! Die wil ik ook wel krijgen haha!
Wow!! Erg mooi gedaan! Orgineel idee ook!
Wat zal ze er blij mee geweest zijn, een echt juwelen doosje, wat origineel! ziet er prachtig uit!Die mogen ze mij ook kado doen
Dank je, maar het idee is niet orgineel van mij, bij maak je taart en hier op het forum hebben er een aantal zoiets ongeveer al gemaakt, maar ik vond het zo leuk als `verpakking` en mijn schoonmoeder was er ook erg blij mee.
Wat leuk gedaan,maar is het niet te gevaarlijk,straks dacht ze dat het sierraad ook eetbaar was
hahaha, om het sieraad zat nog een zakje dus het was duidelijk zichtbaar, maar had iemand zich toch mogen vergissen was het een taai stukje taart geweest lol
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kadootje