1

Onderwerp: kadootje

een taartje voor mijn schoonmoeder, in het midden lag een sieraadje als cadeau voor haar, hij was gevuld met slagroom, 4vruchten jam en stukjes witte chocolade

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VEGRYUYB-D.jpg

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

2

Re: kadootje

deze vind ik echt te gek!

Groetjes en tot "cake"
Priscilla

3

leuk gedaan! :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

4

Echt leuk gedaan hoor!!!

Groetjes Willy

Wat zal ze er blij mee geweest zijn, een echt juwelen doosje, wat origineel! ziet er prachtig uit!Die mogen ze mij ook kado doen ;-)

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

6

Wat leuk gedaan,maar is het niet te gevaarlijk,straks dacht ze dat het sierraad ook eetbaar was :lol:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

Wat een leuk dubbel leuk kado om te krijgen!!!!

8

Deze is echt heel erg leuk, zeker omdat je de deksel ook apart gemaakt hebt!

9

Hij is echt leuk zeg! Die wil ik ook wel krijgen haha!

10

Wow!! Erg mooi gedaan! Orgineel idee ook!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

11

patricia1980 schreef:

Wat zal ze er blij mee geweest zijn, een echt juwelen doosje, wat origineel! ziet er prachtig uit!Die mogen ze mij ook kado doen ;-)

Dank je, maar het idee is niet orgineel van mij, bij maak je taart en hier op het forum hebben er een aantal zoiets ongeveer al gemaakt, maar ik vond het zo leuk als `verpakking` en mijn schoonmoeder was er ook erg blij mee.

12

natasja147 schreef:

Wat leuk gedaan,maar is het niet te gevaarlijk,straks dacht ze dat het sierraad ook eetbaar was :lol:

hahaha,  om het sieraad zat nog een zakje dus het was duidelijk zichtbaar, maar had iemand zich toch mogen vergissen was het een taai stukje taart geweest lol