Onderwerp: Inspiratie voor "eigen" taart gezocht
Stiekem ben ik al jarenlang lid van dit forum, maar wegens vele andere hobby's post ik al tijden niets meer. Maar nu zou ik jullie toch om hulp willen vragen...
Morgen word ik zelf 40 jaar en ik wil vanavond/morgenochtend best een taart voor mijzelf maken, maar ik heb dus totaal geen idee wat voor taart. Een thema over mijzelf vind ik niets, een grote "40" op een taart ook niet. Maar wat dan wel? Jullie maken toch ook vast wel taart voor je eigen verjaardag?
Voor wie me niet (meer) kent, ik ben een man. (dus roze ligt me niet zo, hahaha)
Ik heb marsepein, kan eventueel MMF maken enzo. Ik heb wat basis-uitstekers (bloemen, cijfers/letters/..) en een klei-pistool. Vormen maken geen probleem. Echt boetseren is niet mijn sterkste kant, maar wel basis-dingetjes of volgens een goed voorbeeld). Vrijwel alle kleuren kan ik maken.
Als vulling denk ik aan iets als bokkepootjes-vulling of een straciatella-achtige vulling (iets verdunde mascarpone, suiker, choco-stukjes) of mascarpone met aardbeien-jam.
Ik heb gisteravond alvast een kapsel gebakken van 24cm (voor thuis) en 20cm (voor op het werk).