26

Re: gedrappeerde bruidstaart, bruid niet tevreden helaas....

Ik vind het erg jammmer voor je dat de bruid zo reageerde.... maar goed ik vind het dan ook wel enigsinds haar eigen schuld, ze heeft blijkbaar niet duidelijk gecommuniceerd naar jou toe. Tuurlijk als je zwanger bent snap ik dat je soms wat dingetjes vergeet (gefeliciteerd alvast ! moet je nog lang?) maar als je het zelf voor haar hebt uitgetekend enzo vind ik haar echt erg ondankbaar !
gedrapeerd is overgens niet echt mijn stijl , maar ik vind hem wel erg mooi geworden ! hoewel het niet echt erg leuk is om haar mail te hebben gelezen denk ik .. zou ik toch zeggen probeer het je niet te erg aan te trekken en geniet lekker van de kerstdagen !

27

balen dat jullie beiden iets anders in  het hoofd hadden, maar ik vind het wel een plaatje van een taart!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Ik vind het een prachtige taart en ik denk dat de bruid haar mailtje nog eens terug gelezen heeft (of de bruidegom) en dat ze zelf - of hij - ook wel vond dat ze als een echte Bridezilla over kwam.

29

Kunstige taart hoor.
Jammer dat ze het niet mooi maar wel super netjes dat ze een 2e mail stuurt.

jeetje alex, wat een verhaal zeg.... vervelend hoe het allemaal gelopen is!
Ik vind het wel netjes dat de bruid toch nog even een reactie terug gemaild heeft dat ze toch wat te bot had gereageerd... maar alsnog is het niet leuk natuurlijk hoe het gelopen is. Kan me dan ook heel goed voorstellen dat je er een traantje om weg hebt moeten pinken...
Heb je nog een reactie gehad op de smaak? was dat allemaal wel naar wens? want daar heb ik nog niks over gelezen...

Gefeliciteerd met je zwangerschap! hoe lang moet je nog???

Lekker genieten van je zwangerschap, en fijne kerstdagen!

groetjes Angela

31

Wat een nare situatie. Kan me voorstellen dat je er flink van heb gebaald. Maar je hebt het netjes opgelost vind ik en het is fijn dat de bruid haar mail nog eens heeft overgelezen en zag dat die wel wat minder negatief kon.

Een vragenlijst vind ik een goed idee van je en wellicht kun je wat foto's of plaatjes laten zien van de verschillende mogelijkheden. Dan kun je echt laten zien wat je bedoelt.

Groetjes Fleur en een goed 2010 gewenst met veel tevreden klanten!

Groetjes, Fleur
Een dag niet gebakken is een dag niet geleefd

32

Wat een verhaal..nou ik vind hem super mooi!!! Echt super gedaan! :thumb:

Groetjes Megny...^_^

33

Oh, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je moet hebben gevoeld! Niks liever dan een tevreden klant toch? Maar zet het eens af tegen het aantal echt tevreden klanten die je al hebt gehad... dan is deze miscommunicatie te verwaarlozen! Goed dat ze wel het lef heeft genomen om alsnog een mailtje te sturen, goed ook voor jouw zelfvertrouwen (denk ik?) en je hormonen... ;-) Gieren ze al door je lijf??
Sterkte met je zwangerschap, wordt vast een hele mooie baby, kan niet anders met zo'n moeder!

*mijn leven is een geordende chaos*

34

Marianne M schreef:

Ik vind het ook prachtig!!!
Mocht er al een miscommunicatie zijn dan denk ik dat deze bij de bruid ligt en zeker niet bij jou!!! De bruid heeft verder toch ook geen standaard geregeld, ze kan er toch niet zomaar vanuit gaan dat jij die hebt.

:think:

Deze snap ik niet helemaal. Even los van de miscommunicatie in dit verhaal, je hoeft als bruid zijnde toch geen standaard te regelen?

Ik vind hem PRACHTIG :Y

35

Heb deze manier van draperen nog niet eerder gezien (let er ook nooit zo op want het is niet echt 'mijn' stijl) maar ik vind het echt een mooie taart geworden! Mooie zachte kleuren ook!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl